USA – A Vision Critical egy olyan online szolgáltatást indított el, mellyel a közönség reakcióit lehet tesztelni másodpercről másodpercre, audió és videótartalmak esetében.
A ReactionPlus nevű eszköz az online felmérések és az interaktív szoftver egyfajta kombinációját használja, hogy visszacsatoláshoz jusson.
A rendszer érzékeli a válaszolók reakcióit, amíg azok nézik vagy hallgatják az adott tartalmat, így láthatóvá válik az érzések változása az egyes jeleneteknél.
Amint egy válaszadó befejezte a tesztet, egy összefoglalót generál a rendszer, melyet egy automatikusan létrehozott elemzés követ, mely vizuális – „pillanatról-pillanatra” – eredményeivel megmutatja, hogy a vizsgált tartalom magában rejti-e annak a lehetőséget, hogy széles körben sikeressé váljon.
A Vision Critical szerint az új eszköz „egy fókuszcsoport insightjait kínálja, annak költsége és időigénye nélkül.”
A termékfejlesztési elnök, Jason Smith mondta: „Nehéz olyan közönségmérő eszközt menedzselni, mely költséghatékony, de ugyanakkor elég tiszta insightokat nyújt ahhoz, hogy komoly döntéseket gyorsan meg lehessen hozni. A közönséget hol zavarták össze? Mi volt a legszórakoztatóbb és miért? Unottak, figyelmesek vagy bosszúsak voltak annál a pontnál vagy ennél a pontnál? Az ügyfeleink gyorsan és olcsón akarták ezeket a válaszokat, és több ezer embertől, a világ különböző részein.” (Research-live)