Anglia – A SurveyMonkey Európában is terjeszkedni kezdett azzal, hogy több dedikált – DIY felmérési eszközöket ajánló – weboldalat indított el egyes helyi piacokon.
A cég honlapot indított ügyfeleinek Angliában, Portugáliában, Spanyolországban, Franciaországban, Németországban és Olaszországban is.
Ez a lépés azt követően történt, hogy a cég felvásárolta a Precision Polling céget, mely DIY (do-it-yourself=csináld-magad) automatizált telefonos felmérési szolgáltatásokat kínál.
Az ügyfelek, akik az új honlapokat használják, mostantól akár euróban, akár fontban is fizethetnek a SurveyMonkey szolgáltatásaiért.
A SurveyMonkey egy a vevőszolgálatot is nyitott Madeira szigetén, hogy kiszolgálja a régiót.
Dave Goldberg, ügyvezető igazgató mondta: “Eddig az angliai piac volt európai működésünk központja, ottani fizetős ügyfeleink száma 2009-től 2010-ig 72 százalékkal nőtt. Ez a piac lesz a további hajtóerő az európai bővítésünk mögött, de emellett azon is keményen dolgozunk, hogy más európai országokban is ugyanazt a jó minőségű szolgáltatást nyújtsuk.” (Research-live)
A SurveyMonkey megkezdte az európai terjeszkedést
2010.07.08. 07:35 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás diy diy kutatások do it yourself survey survey monkey
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.