USA – Egy terepmunka lebonyolítással foglalkozó cég, a 20|20 Research, egy olyan új technológiát jelentett be, amely megengedi az ügyfeleknek, hogy egy kvantitatív kutatás válaszadóival kvalitatív interjúkat is készítsenek.
A cég azt mondja, hogy a QualLink eszköz majdnem valami online kutatási szoftverrel kompatibilis, és azáltal működik, hogy kapcsolatba hozza az egyes kutatásokat a vállalat saját QualBoard hirdetőtábla-platformjával.
Miután a válaszolók befejeztek egy kvantitatív interjút, a megfelelő célcsoport megkérik, hogy folytassák a felmérést egy QualBoard ülésen, ahol részt vesznek a kutatás kvalitatív részében.
Isaac Rogers innovációs igazgató szerint: “Egészen mostanáig, az a procedúra, ahogy összegyűjtöttük a kvalitatív, mélyre hatoló információkat, esetlen volt, időt rabló és sok manuális munkát követelt. Néhány technológia megpróbálta kitölteni az űrt, de semelyik nem vitte véghez az igazi célt – gyorsan és könnyen átterelni egy online kvantitatív felmérés résztvevőit egy online kvalitatív platformra.” (Research-live)
Új eszköz a hibrid kutatások számára
2010.06.17. 07:12 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: online piackutatás piackutató kvalitatív online kutatás kvantitatív hibrid kutatás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.