A szöveg-elemzési szoftvert ellátó Clarabridge cég elindította a „Clarabridge® Self Service” béta-változatát, mellyel lehetőséget adnak kisebb vállalkozásoknak és részlegeknek, hogy egy online portálon keresztül feltöltsék és analizálják szöveges dokumentumaikat.
A teljesen önkiszolgáló szolgáltatás a létező Clarabridge Enterprise termékre épít, amely elsősorban a nagyobb vállalkozások vevőszolgálati és egyéb a témában érintett osztályaira koncentrál.
A cég azt mondja, hogy most a kisebb felhasználók is hozzáférhetnek a kifinomult NLP (natural language processing) technológiához, mely olyan szolgáltatásokat is tartalmaz, mint a szöveg automatikus nyelvészeti beolvasása, részletes aldokumentum kategóriák felállítása, pozitív és negatív vélemények azonosítása, az eredeti ok elemzése, felszínre kerülő eredet és trend.
Justin Langseth, a cég elnöke: ‘Nagyon izgatottak vagyunk amiatt, hogy mi lehetünk az első olyan szövegbányász-szolgáltatásokat nyújtó cég, amely online önszolgáló lehetőséget is kínál... Most bárki, a világ bármely részéről fel tudja tölteni szöveg alapú dokumentumait a rendszerünkbe és a Clarabridge be tudja olvasni, tud kategorizálni, véleményeket kijelölni, és a nyelvészeti elemzés több százszor gyorsabb lesz, mint ha manuálisan végeznék el.’
A vállalat 10,000 karakterig ingyenes kipróbálást tesz lehetővé, a szolgáltatás itt érhető el: www.clarabridge.com/selfservice