USA – Az online hirdetőtáblák (bulletin boards), chat alapú beszélgetések többnyire ismertek, mint kvalitatív kutatási módszerek, de mi a helyzet a webkamera alapú interjúkkal és az ilyen fókuszcsoportokkal? Egy vállalat, a Gongos Research előrejelzése szerint a technológia használata ebben az évben meg fog duplázódni.
A Michigan központú Gongos tavaly a webkamera-szolgáltatásaival majdnem 225,000 dollár bevételre tett szert, ez a várakozások szerint körülbelül 450,000 dollárra fog nőni 2010-ben.
A költség-csökkentésre vonatkozó erőfeszítések az ügyféloldalon valószínűleg a fő okai annak, hogy a technológia használatának növekedése várható, mondja az ügynökség.
De az előrejelzés ellenére a Gongos azt mondja, hogy a személyes tanulmányok továbbra is az első számú kvalitatív kutatási módszerek maradnak, még jó ideig. (Research-live)
Megduplázódhat a webkamerás kvalitatív kutatások aránya 2010-ben
2010.04.01. 08:53 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: trend piackutatás fókuszcsoport kvalitatív online kutatás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.