ANGLIA – Az angliai Miss Earth szépségverseny győztese (2009-ben) nemcsak egy csinos arc – ő egyúttal az Attain Insight online ügynökség piackutatója.Kirsty Nichol együtt dolgozik az ügynökség tulajdonosaival, Jon Wilsonnal és John Mumforddal a cég Fanalysis szolgáltatásán, amely futballrajongókat vizsgál különféle rendezvényeken. Ő volt a legutóbbi Miss Earth England és ebben a minőségében képviselhette Angliát a 2009 novemberében a Fülöp-szigeteken megrendezett nemzetközi Miss Earth szépségverseny döntőjében. (Az ottani szerepléséről nincs hír.)
A Miss Earth szépségversenyen a résztvevőknek aktívan demonstrálniuk és támogatniuk kell olyan célokat, melyek a környezetünk megőrzésére irányulnak. Nichol saját projektjének keretében egy óvodásokat megcélzó tanítási programot állított össze... Azt szintén be kellett mutatnia, hogy a munkahelyén mit tesznek, hogy segítsék a környezet védelmét. Nichol szerint az Attain Insightnál az internetet használják inkább a felmérésekre és amennyire lehetséges, ezáltal csökkentik a papír és szállítási költségeket...
A rendezvény szóvivője szerint Kirsty kiváló nagykövet, aki bebizonyította, hogy a független piackutatás-tanácsadók legalább annyira elragadóak, mint amennyire környezet-orientált gondolkodásúak. (Research-live)
Piackutató lett a szépségverseny győztese
2010.02.12. 07:08 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás piackutató
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
