USA – A Procter & Gamble egy olyan új honlapot indít, ahol azt tanulmányozhatja, ahogyan az emberek általában vásárolnak, illetve online vásárolnak, – az oldalon a cég legnépszerűbb termékei közül néhányat fognak direkt módon értékesíteni a fogyasztóknak.
Az Associated Press jelentése szerint, az új e-bolt úgy fog üzemelni, mint egy kutató-laboratórium, mivel a P&G erőteljesen érdeklődik a vásárlók eladásokat generáló viselkedése iránt, a cél pedig annak jobb megértése.
A P&G tesztelni fogja elindulás előtt az oldalt, ahol kezdetben angolul beszélő amerikai vásárlókra számítanak. Később egyéb nyelvek és országok előtt is nyitott lesz a webshop. (Research-live)
A P&G kutatási célú webáruházat indít
2010.01.22. 10:23 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás fogyasztói magatartás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.