Az elmúlt két hét folyamán az egyik legnépszerűbb vitatéma a Next Gen Market Research (NGMR) piackutató cég LinkedIn csoportjában a következő volt: “TV Show a piackutatásról?“. A tagok arról vitáztak, hogyan nézhetne ki egy piackutatás témájú televíziós show-műsor? Egy sitcom lenne (remélem igen, a magam részéről szeretném ha a piackutatót Ed O'Neill, alias Al Bundy játszaná, a címe pedig Egy Rém Rendes Piackutató lenne:-), egy valóságshow, egy dráma? Valójában, amíg a TV show műsorok kedvenc figurái a rendőrök, tűzoltók, ügyvédek és orvosok, addig a piackutatási szektorban dolgozókra kevés figyelem jut... Pedig az ötlet nagyszerű, csináljunk médiasztárokat a piackutatókból! Lehet persze, hogy egy ideig még várnunk kell ahhoz, hogy a piackutatásról-piackutatókról láthassunk egy jó TV show-műsort. Addig is Jon Leiman közelebb hozhatja ezt egy lépéssel, a Research Radio elindításával.
Az oldal gazdája, Jon, különböző rendszeres szekciókat is tervez, mint például: MRB News Room, Meet the Boss, Methods & Madness, Business is Greener és Spotlight. Az oldalon idővel piackutatókról szóló webkamerás felvételek is helyet kapnak majd. Az audió és különösen a videó felvételek egyre nagyobb fontosságra tesznek szert a világhálón a következő időszakban, ezért a piackutatók számára is létkérdés, hogy megmutassák magukat a szélesebb nyilvánosság előtt és promótálják a piackutatást, mint szakmát és iparágat. (Nos, piackutató kollégák, ki szeretne szupersztár lenni? Vagy legalább megmutatni magát? Ha van olyan elvetemült, jelentkezzen nálunk. Mi pedig - ahogy időnk engedi - rászabadítunk egy kamerás embert. Plíz csak piackutató-ügynökségeknél vagy multiknál dolgozók...)