KANADA – A közösségi média kutatásával foglalkozó Conversition piackutató ügynökség egy olyan előfizetéses szolgáltatást hozott létre Tweetfeel néven, mely a Twittert monitorozza.
A Tweetfeel-t korábban ingyenes szolgáltatásként indították el néhány hónapja, mely megengedte a felhasználóknak, hogy márkák, termékek és hírességek (pozitív vagy negatív kontextusban való) említései után keressenek a Twitteren.
A Conversition képviselője szerint a szolgáltatás új előfizetéses verzióját fokozott összpontosítás jellemzi a pontosságra és átfogó jellegre nézve. A felhasználók jobban definiálhatják a keresési feltételeiket, emellett különböző ábrák és grafikonok is elérhetőek, hogy a márka-véleményekben bekövetkező változásokat jobban lehessen követni.
Az ügynökség társ-alapítója, Tessie Ting (a képen) mondta: “A vélemény-elemzés önmagában nehéz folyamat, de azáltal, hogy kifejlesztettünk egy nagyon átfogó algoritmus-készletet, és támaszkodunk a piackutatás terén szerzett gyakorlatunkra, a Tweetfeel olyannyira megbízható, ami a márkák követését a Twitter adatai alapján nagyon megbízhatóvá és nagyon egyszerűvé teszi.”
BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.06. 22:27:18