A TNS Magazin, mely vásárlóviselkedés-tanácsadással foglalkozik, kombinálta az EEG-t (elektroenkefalográfia) és szemkamerás technológiákat azért, hogy ’elcsípje’ a vásárlók érzelmi és kognitív válaszait, melyet a részletesség „példátlan szintje”-ként jellemeztek.
Az EEG az agy elektromos tevékenységét méri elektródákon keresztül, melyeket a fejbőrre helyeznek. Ezeket az adatokat kombinálják a légzés, szívritmus, testhőmérséklet és fejmozgás-mérés adataival, hogy felbecsüljék a vásárlók reakcióit.
A TNS Magazin szemkamerás rendszere lehetővé teszi minden szemfikszáció – mely egy másodperc 3/25-öd része alatt megy végbe – rögzítését és elemzését minden vásárló esetében. Ahelyett, hogy egyszerűen rögzítenék, hogy mi volt a vásárló előtt, a rendszer azt méri, mi vonzza a tekintetet és melyik elem játszik kiemelt szerepet a vásárlók döntéshozatali folyamatában.
‘Ennek a két erőteljes módszertannak a kombinációja alapvetően megváltoztatja a legtöbb elképzelésünket arról, hogyan történik a vásárlók eladóhelyi döntéshozatala’ – magyarázza Siemon Scamell-Katz, a TNS Magazin alapítója. ‘Végre képesek vagyunk arra, hogy betekintést nyerjünk a vizuális ösztönzésekre adott agykéregi válaszokba. Ez lehetővé teszi az érzelem és értelem viszonylagos szerepének mérését a vásárlás minden egyes folyamatánál, így pedig megérthetjük azt, hogy mi megy végbe a vásárlók elméjében.’