HOFFMANN MÁRTA (52) - Research International Hoffmann
A közgazdász – esztéta végzettségű Hoffmann Márta a Research International Hoffmann stratégiai fejlesztési igazgatója. Pályáját kommunikációkutatóként kezdte, majd kvalitatív piackutatóként folytatta. A marketingkutatások terén hasznosítja a kulturális összehasonlító vizsgálatok, a szemiotika, a vizuális nyelv területein szerzett ismereteit. Tevékenységében jelentős teret kap a megbízókkal folytatott elemző és kreatív workshopok vezetése, valamint a tanácsadás. A Bevezetés a piackutatásba című könyv társszerzője (Veres – Hoffmann – Kozák. Akadémiai Kiadó, 2006.), és szerkesztőként működött közre Kotler – Keller: Marketingmenedzsment című könyvének magyar nyelvű kiadásában (Akadémiai Kiadó, 2006). Hoffmann Márta a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója.
KÖHLER GÁBOR (61) – IMAS International
Köhler Gábor közgazdász, építőgépész-mérnök. Az Országos Piackutató Intézetnél, majd jogutódjánál, a Marketing Centrumnál eltöltött 10 év után 1993-ban alapította meg osztrák partnerekkel az IMAS International-t, amelynek résztulajdonosa. Korábban öt éven keresztül a Veszprémi Egyetemen óraadóként marketing és stratégiai tervezés kurzusokat tartott. Szakterülete a kvantitatív kutatás, ezen belül elsősorban a B2B kutatások.
SZÉKELY LÁSZLÓ (55) – MASMI Hungary
Székely László közgazdász, a MASMI Hungary ügyvezető igazgatója. Közel 25 éve dolgozik a piackutatásban. Pályafutása során számos tanulmányt készített az aktuális újdonságok (videomagnó, bankkártya, mosogatógép, mobiltelefon, internet stb.) várható magyarországi elterjedéséről.