LONDON – Az Unilever cég egy olyan online közösséget indított el, ahol arra bátorítják a nőket, hogy új termékekre vonatkozó ötleteket adjanak. Mindezt pénzért – számolt be tegnap a BrandRepublic.
A Mindbubble.co.uk oldal 25-50 éves nőket céloz meg, és készpénzjutalmat ad nekik a részvételért. A weboldal lehetővé teszi az oldalhoz csatlakozóknak hogy elmondják véleményüket az adott termékekről és marketing kampányokról – fókuszcsoportos és kérdőíves kutatásban való részvétel keretében.
Az Unilever reméli, hogy a projekt nagy érdeklődés mellett fog zajlani olyan neves márkákkal kapcsolatban, mint a Surf, Dove, Persil. A FMCG óriás erre hajlandó fogyasztókat fog toborozni fórumokban, blogokban, szavazásokban a projekt részeként, ami konzisztens a cég azon politikájával, hogy felhasználja a digitális lehetőségeket is a márkái iránti fogyasztói affinitás növelésére.
Az Unilever az USA-ban a teljes marketing költségvetésében két-három százalékról 15 százalékra (!) növelte a digitális költést és szándékában áll Angliában is hasonló változtatásokat végrehajtani.
Az Unilever pénzt ad a nőknek
2009.05.12. 15:57 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: közvéleménykutatás dove surf piackutatás fókuszcsoport fmcg fogyasztói magatartás célcsoport unilever persil
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.