A fúzióval létrejön a világ legnagyobb ad-hoc kutató vállalata, számolt be a hírről a tnsglobal.com.
Egyesíti erőforrásait a TNS és a Research International, a világ két vezető piackutató és elemző vállalata. Egyesülésükkel a világ legnagyobb ad-hoc kutató vállalatát hozzák létre, ez a fúzió nem titkolt célja. Az egyesülés újabb jele annak, hogy a globális játékosok a költségcsökkentést és új piacokat jelentő fúzióval védekeznek a kutatási piac beszűkülése ellen.
Míg a Research International az FMCG szektorban és a kvalitatív kutatások, illetve az innovációs készségek terén rendelkezik erős pozíciókkal, addig a TNS széleskörű szektorális tapasztalatait, illetve üzleti megoldásait hozza az egyesülésbe. Az egyesített vállalat elnevezése általánosan TNS lesz, de néhány országban TNS Research International lesz a megnevezés, míg más TNS országok megtartják a korábban örökölt brandjeiket is. Az egyesített vállalat szinte minden országban első vagy második piacvezető vállalat lesz.
További információ: a www.tnsglobal.com vagy a www.research-int.com oldalakon. A Kantar Csoportot érintő változásokról pedig a www.kantargrouptns.com oldalon.
Egyesül a TNS és a Research International
2009.02.27. 11:53 Forecast Research - www.forecast.hu
1 komment
Címkék: közvéleménykutatás piackutatás ad hoc tns globális kutatás research international
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2009.04.29. 00:26:44
udv
Viktor
[tns wp london]