Az Ad Age (AdAge.com) kávé-függő munkatársai igen meglepődtek, mikor képtelenek voltak megkülönböztetni a Starbucks új instant kávéját a lánc helyben főzött kávéjától. A vakteszthez a Via első mintái közül használtak néhányat, mely egy oldódó, porított (=instant) kávé és a Starbucks ebben a hónapban fogja bevezetni. Nézzétek meg a tesztről az Ad Age négyperces videóját:
Vakteszt: a Starbucks új instant kávéját tesztelte az Ad Age
2009.02.20. 07:16 Forecast Research - www.forecast.hu
1 komment
Címkék: piackutatás starbucks vakteszt blind teszt termékteszt
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.03.23. 15:56:50
Ettől függetlenül balga, aki azt gondolja, hogy a több ezer boltban ugyanolyan kávét főzni képes cég nem tudja ugyanezt porba süríteni, vagy akár tablettába, vagy egy floppylemezre, lyukkártyára, DNS-be, akármibe.
Kémiai jártasságomat mutatja, hogy elméletem szerint mindezt úgy kell csinálni, hogy fogod a kávét, kiveszed belőle a vizet, és ami marad, azt bezacskózod. Bonyolult dolgokkal nem működik (pl. brokkolival, dinoszaurusszal, Szabó Lőrinccel), de homogén forgástestekkel és folyékony halmazállapotú entitásokkal igen. Még magával a vízzel is működik, ami újabb motiváció, hogy elméletemet szimplán mint "tétel" emlegessem. [Horváth 22.]