HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (4) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (3) capi (2) casro (1) cati (8) cawi (2) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) Dove (1) dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iwatch (1) iWatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (38) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (4) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (102) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (957) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (352) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) Síklaki István (1) síklaki istván (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (16) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) vizi ferenc (2) Vizi Ferenc (1) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Ingyenes piackutató álláshirdetések a blogon

2009.01.13. 19:05 Forecast Research - www.forecast.hu

Mostantól lehetőséget adunk a munkaadói oldalnak (cégeknek), hogy a Piackutatás blogon piackutatással kapcsolatos álláshirdetéseket jelentessenek meg. Ha most vagy a későbbiek folyamán bármikor beküld nekünk ilyen álláshirdetést a [blog kukac forecast pont hu] e-mail címre, azt teljesen INGYENESEN megjelentetjük blogunkon. Ajánlatunk kizárólag szűken értelmezett, klasszikus, kvalifikált piackutatói (csak diplomás!!) állástípusokra vonatkozik: junior-senior piackutató/piackutató asszisztens/piackutatási vezető/kvalitatív-kvantitatív piackutató/projektvezető piackutató/ fókuszcsoport moderátor/adatbányász szakértő.

Ajánlatunk NEM vonatkozik kérdezőbiztosokra, területi instruktorokra, adatrögzítőkre, fókusz-csoport résztvevőkre, szervezőkre, stb. és egyéb marketinges (pl. online marketing, kkv marketing) állásokra sem! Ezt a lehetőséget elsősorban a piackutató intézeteknek, ügynökségeknek (cégmérettől függetlenül), valamint a Top 500-ba tartozó egyéb cégeknek (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT/telco, média, stb.) biztosítjuk.
Az álláshirdetések részletesen ebben a postban, dátummal ellátva lesznek olvashatóak, illetve egy jobb oldalon lévő „Állások, munka” oldaldobozban a rövid tartalmuk (dátum, cég, pozíció) és egy erre a postra mutató link. 

2009.november 4.: a mai naptól megszűnik a blogon való ingyenes álláshirdetések feladásának lehetősége. Helyette a "Piackutató állások, álláshirdetések" oldaldobozban közlünk külső forrás(ok)ból származó álláshirdetéseket. Minden olyan piackutatással kapcsolatos álláshirdetés, mely az álláskereső portálokon megjelenik, itt is olvasható lesz a megjelenéssel egyidőben Az eddigiekhez képest sokkal bőségesebb, naprakészebb kutatói állások várják az érdeklődőket. Kérjük, hogy ennek megfelelően a jövőben már NE KÜLDJETEK be számunkra álláshirdetést!

2009.10.07.

 

A TÁRKI Zrt.
Magyarország egyik vezető független társadalom- és piackutatási intézete

Adatfelvételi osztályvezetőt keres.

Jövendő munkatársunk feladatai közé tartoznak:

* Teljes adatfelvételi munkafolyamat (kérdőívtől a tisztított adatbázisig) vezetése
* Belső és külső munkatársak koordinálása
* Pályázatkészítésben való részvétel

Elvárások:

* Adatfelvételi munkafolyamatok alapos ismerete
* Szervezőkészség, precizitás
* SPSS felhasználói szintű ismerete
* Excel felhasználói szintű ismerete
* Empirikus társadalomtudományi, statisztikai ismeretek
* hasonló területen vagy munkakörben szerzett munkatapasztalat
* angol nyelv legalább középfokú ismerete

Pozíció területe(i):

Oktatás / Tudomány / Tolmácsolás
* Tudomány
Marketing/ Reklám/ Média/ PR
* Piackutatás

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés módja:
Ha felhívásunk felkeltette érdeklődését, önéletrajzát és motivációs levelét küldje a tarki1@profession.hu címre, a tárgyban „Adatfelvételi osztályvezető”-t jelölve. Jelentkezését október 21-ig várjuk.

 

2009.09.21.


Az IPSOS Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.

Senior Kutatásvezető-Projektmenedzser

munkatársakat keres.

Feladatok:

* Az új kollégák feladatai között - az adatok elemzésén és tanulmányok írásán kívül - az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás, tanácsadás, a kutatási projektek koordinálása, továbbá a tanulmányok eredményeinek személyes prezentálása magyar és angol nyelven egyaránt megtalálható.

Szakmai és személyi elvárásaink:

* Minimum 2-3 éves piackutatói tapasztalat kutatócégnél (esetleg ügyféloldalon)
* Az SPSS statisztikai program gyakorlott ismerete
* Ügyfélkezelésben szerzett erős gyakorlati tapasztalat
* Felsőfokú végzettség
* Magas szintű angolnyelv-tudás szóban és írásban
* Kiváló kommunikációs és prezentációs készség
* Szakmai ambíció
* Terhelhetőség

Amit ajánlunk:

* Szakmai továbbképzés lehetősége (külföldön is)
* Anyagi megbecsülés
* Változatos feladatok
* Nemzetközi hátterű kutatócég
* Kiemelkedő módszertani tudásbázis a kutatási területeken
* Cafeteria rendszer (béren kívüli választható juttatások)

Pozíció területe(i):

Marketing/ Reklám/ Média/ PR
* Piackutatás
Egyéb
* Projektvezető

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés módja:
Cégünkkel kapcsolatos bővebb információért és további állásajánlatainkért kérjük, keresse fel www.ipsos.hu oldalt.

Érdeklődés esetén magyar és angol nyelvű önéletrajzát, valamint
motivációs levelét - melyeket természetesen bizalmasan kezelünk – október 7-ig várjuk az alábbi e-mail címre: ipsos1@profession.hu

 

2009.09.05.


Ügyfelünk egy angol multinacionális háttérrel rendelkező piackutató vállalat, aki meghatározó szerepet játszik a vásárlói szokások elemzésében. Budapesti csapatukba keresünk egy senior kollégát, aki biztosítani tudja a stratégiai partnerükkel való további hatékony együttműködést. A pozíció célja az ügyfél céljainak, stratégiájának megértése, és annak biztosítása, hogy a különböző kutatási projektek a leginkább értéknövelő területekre koncentrálódnak. Ezen kívül proaktív tanácsadás a különböző adatgyűjtési illetve implementációs stratégiákra vonatkozóan.

PIACKUTATÓ

Feladatok

* Vásárlói szokások, illetve promóciók hatásainak vizsgálata
* Analízis eredményei alapján javaslatok kidolgozása, ezek prezentálása a vezetőség felé
* Együttműködés az ügyfél vezetőivel a vásárlók szokásainak jobb megértésének érdekében
* Együttműködés más területekkel, úgy mint Data Soutions, Marketing, Értékesítés, Termékfejlesztés stb. a hatékony marketing illetve promóciós stratégia kidolgozásában
* A piackutatási eredmények megfelelő minõségének, formátumának és határidőre való elkészülésének biztosítása
* Piacelemzés és marketing tanácsadás (táblázatok, prezentációs anyagok készítése és bemutatása) beazonosítva és megoldási lehetőségeket kínálva az ügyfél problémáira
* Az elemzési módszerek fejlesztése, javítása, értékének növelése

Elvárások

* Főiskolai/egyetemi végzettség marketing, pénzügy, statisztika, matematika, fizikai, közgazdasági területen
* Több éves tapasztalat piackutatóként, Retail, FMCG terület előnyt jelent
* Folyékony, tárgyalóképes angol nyelvtudás
* Jó kommunikációs és prezentációs képességek
* Piacelemzési módszerek ismerete
* Analitikus beállítottság

Kontakt:

* Mester Éva
* Consultant
* Reed Specialist Recruitment
* eva.mester@reedglobal.com
* +36 1 8833 530

 

2009.07.20.

 

Quantitative Researcher
MEMRB, a dynamic international market research agency, is looking for an experienced Quantitative Research Executive. The successful candidate will be required to:

* Prepare research proposals based on client research briefs
* Design questionnaires
* Co-ordinate research projects and liaise with Field and DP departments
* Analyse research findings and prepare management reports
* Carry out client presentations
* Do business development and liaise with current and potential clients

Successful candidates will have:

* 1-4 years of quantitative research experience (either agency or client side)
* University degree
* Strong numerical and analytical skills
* Good team player
* Strong knowledge of English
* Excellent inter-personal and presentation skills
* Knowledge of SPSS

Our offer:

* The company offers excellent benefits, with competitive salary being based on the candidate’s experience and industry knowledge.

Sector(s):

Marketing/ Media/ Advertising/ PR
* Market research

Location:
Budapest
How to apply/ contact information:
For consideration, please send your CV in English to: memrb18@profession.hu or call +36 1 301 5010 and ask for Krisztina Balogh for further information.

2009.07.08.

 

Az NRC Kft. munkatársat keres senior piackutató munkakörbe.

Az új munkatárs feladata:
kutatási projektek teljes körű menedzselése

Feltételek:

• szakirányú (gazdasági, szociológiai) felsőfokú végzettség
• piackutatásban (elsősorban piackutató cégnél) szerzett legalább 3 éves tapasztalat
• tárgyalóképes angolnyelv-tudás
• magas szintű számítógépes ismeretek
• kiváló kommunikációs-, és elemző-készség
• kreativitás

Az SPSS-program ismerete és az online kutatásban szerzett tapasztalat a pályázat elbírálásánál előnyt jelent.

Magyar és angol nyelvű önéletrajzát a kapcsolat@nrc.hu címre várjuk.
Jelentkezési határidő: 2009. augusztus 31.

----------------------------------------------------------------------------

Az NRC Kft. munkatársat keres piackutatási asszisztens munkakörbe.

Feltételek:

• szakirányú (gazdasági, szociológiai) felsőfokú végzettség
• jó kommunikációs, elemző- és íráskészség, kreativitás
• munkabírás, pontosság, precizitás
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek
• legalább középfokú angolnyelv-tudás

Magyar és angol nyelvű önéletrajzát a kapcsolat@nrc.hu címre várjuk.

Jelentkezési határidő: 2009. augusztus 25.

-------------------------------------------------------------------------------

Az NRC Kft. munkatársat keres adatmenedzser munkakörbe.

Az új munkatárs feladata: adatfelvételek és adatbázisok menedzselése

Feltételek:

• magabiztos számítógépes ismeretek
• az SPSS program magas szintű ismerete
• kutatási adatbázisok kezelésében szerzett legalább 2 éves tapasztalat
• középfokú angolnyelv-tudás

Magyar és angol nyelvű önéletrajzát a kapcsolat@nrc.hu címre várjuk.

Jelentkezési határidő: 2009. augusztus 25.
 

 

2009.05.18.

 

Francia tulajdonosi körbe tartozó vezető nemzetközi piackutató intézet
Senior kutatásvezető-projektmenedzser
munkatársat keres.

Feladatok:

* Az új kolléga feladatai között - az adatok elemzésén és tanulmányok írásán kívül - az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás, tanácsadás, a kutatási projektek koordinálása, továbbá a tanulmányok eredményeinek személyes prezentálása magyar és angol nyelven egyaránt megtalálható.

Elvárások:

* Minimum 2-3 éves piackutatói tapasztalat kutatócégnél (esetleg ügyféloldalon)
* Az SPSS statisztikai program gyakorlott ismerete
* Ügyfélkezelésben szerzett erős gyakorlati tapasztalat
* Felsőfokú végzettség
* Magas szintű angolnyelv-tudás szóban és írásban
* Kiváló kommunikációs és prezentációs készség
* Szakmai ambíció
* Terhelhetőség

Amit kínálunk:

* Szakmai továbbképzés lehetősége (külföldön is)
* Anyagi megbecsülés
* Változatos feladatok
* Nemzetközi hátterű kutatócég
* Kiemelkedő módszertani tudásbázis a kutatási területeken
* Cafeteria rendszer (béren kívüli választható juttatások)

Pozíció területe(i):

Marketing/ Reklám/ Média/ PR
* Piackutatás
* Marketing vezető

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés módja:
Érdeklődés esetén magyar és angol nyelvű önéletrajzát, valamint motivációs levelét - melyeket természetesen bizalmasan kezelünk – május 31-ig várjuk az alábbi e-mail címre:
gradus736@profession.hu

 

2009.05.15.

 

A Magyar Posta Zrt.
A Magyar Posta Zrt. Lakossági Ügyfelek Üzletág
Portfoliómenedzsment Igazgatóság Piacelemzési Osztálya
Piackutató - elemző munkakör
betöltésére munkatársat keres.
 
A munkakört betöltő feladatai:
  • Szekunder piaci információk gyűjtése, rendszerezése, elemzése.
  • A piaci folyamatok bemutatása, értékelése a keresleti, kínálati potenciálok feltárásával primer, szekunder adatbázisok statisztikai módszerekkel való továbbelemzésével, a postai adatvagyon feltárásával, adatbázisokba szervezésével, elemzésével.
  • A termék-, szolgáltatás-, technológiafejlesztés, a termékmenedzsment, az ügyfélkapcsolati munka, az ügyfélszolgálat valamint az értékesítés támogatása elemzési technikákkal.
  • Egyedi piackutatások előkészítésének és megvalósításának szakmai irányítása.

A munkakör betöltésének követelményei:
  • iskolai végzettség:
    • felsőfokú állami iskolai végzettség (egyetem, főiskola)
    • marketing - értékesítési, gazdasági szakirány
  • szakmai ismeretek:
    • minimum 3 év szakmai gyakorlat elemzési területen,
    • piacelemzési módszerek, valamint
    • statisztikai elemző és adatbázis kezelő szoftverek ismerete,
    • irodai szoftverek (dokumentum, táblázat, prezentáció) használata.
  • a feladat ellátásához elvárt képességek:
    • elemző készség,
    • kreativitás,
    • jó kommunikációs készség

A jelentkezés tartalmazza:
  • fényképes szakmai önéletrajzát
  • iskolai végzettséget igazoló okiratok másolati példányait
  • telefonos elérhetőséget
  • motivációs levelét
  • bérigényét

Az elbírálásnál előnyt jelent:
 
  • nagyvállalati tapasztalat
  • ügynökségi gyakorlat
  • SAP ismeret
  • szövegbányászati szoftver használatában szerzett tapasztalat
  • szociológiai végzettség
Pozíció területe(i):
Marketing/ Reklám/ Média/ PR
· Piackutatás
Értékesítés / Kereskedelem
· Tanácsadás/Stratégiai elemzés
·  Kereskedelem
Munkavégzés helye:
Budapest, Dunavirág u. 2-6.
Bérezés:
megegyezés szerint
Jelentkezési határidő:
2009. 05. 25.
Kezdés várható időpontja:
2009. 07. 01.
 
Jelentkezés módja:
 
A munkakörrel kapcsolatban további információt ad:
Hegedüs Sándor Attila (30/771-2442)

Jelentkezési cím:
Magyar Posta Zrt. Oktatási Központ
Képzésfejlesztési-kiválasztási Iroda
Kalocsai Katalin irodavezető
Levélcím: Budapest 1540
e-mail cím: posta87@profession.hu

 


2009.04.07.

 

METRO (Cash & Carry Hungary)

We are searching for a candidate to fill the position of
MARKET RESEARCH SPECIALIST
Place of work: Head Office in Budaörs at Marketing Department
Roles and Responsibilities:

* Coordination of ad-hoc and regular primary customer researches with external and internal parties
* Conducting secondary customer and market analyses to provide value-added insights
* Working out of a structured customer reporting system and its maintenance
* Customer analyses and support of decision making processes
* Competitor tracking and analyses

Expectations:

* At least 2 years experience in market research/customer information
* Self motivation
* Ownership
* Ability to manage multi-tasks and handle complex cases
* Strong verbal and written communication skills
* Problem-solving skills
* Must be fluent in English
* University Degree in Economics
* Proficient in Microsoft Office software
* Self confident statistics and analytical skills

Advantage:

* Experience in multinational environment
* Knowledge of SPSS and Access

What we offer:

* Professional specialisation in the developing Customer Management Department
* Career opportunity at METRO
* National / international experience
* Opportunity to participate in shaping the strategic and organizational changes

Sector(s):

Customer service/ Reception
* Customer service
Marketing/ Media/ Advertising/ PR
* Market research
Assistance/ Administration
* Customer service

Location:
Budaörs
Application:
In case you are interested in this career opportunity, please send your CV to metro82@profession.hu until 15 of April, 2009.



 

2009.01.29.
 

MASMI Hungary Piackutató Intézet Kft.

Nemzetközi hálózathoz tartozó piackutató cég

keres munkatársakat
Piackutató
(research executive)
munkakörbe
Elvárások:
 

* szakirányú felsőfokú végzettség,   
* a piackutatási módszerek ismerete, alkalmazási képessége,
* kitűnő elemző- és íráskészség, jó matematikai érzék,   
* a Microsoft Office alkalmazások alapos ismerete (az SPSS ismerete előnyt jelent),   
* jó tárgyalási és előadói készség,   
* a magyar és az angol nyelv magas szintű ismerete szóban és írásban.

 
Egyéb információ:

* Kezdők jelentkezését is várjuk.

Pozíció területe(i):
 

Pályakezdő / Szakmai Gyakorlat   
* Pályakezdő munkakörök     
Marketing/ Reklám/ Média/ PR   
* Piackutatás   
* Asszisztens

Munkavégzés helye: Budapest
 

Jelentkezés módja: A magyar és angol nyelvű önéletrajzot, valamint motivációs levelet az alábbi címre várjuk: masmi2@profession.hu

2009.01.29.
 

MASMI Hungary Kft.

A MASMI Hungary Piackutató Intézet munkatársakat keres

Senior piackutató
munkakörbe
Elvárások:
 

* szakirányú felsőfokú végzettség,
* a piackutatás területén szerzett néhány éves tapasztalat,
* a piackutatási módszerek ismerete, alkalmazási képessége,
* kitűnő elemző- és íráskészség, jó matematikai érzék,
* a Microsoft Office alkalmazások alapos ismerete (az SPSS ismerete előnyt jelent),
* jó tárgyalási és előadói készség,
* a magyar és az angol nyelv magas szintű ismerete szóban és írásban.

 
Előny:
 

    * Az FMCG, illetve a dohányipari területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.

 
Pozíció területe(i):
 

Marketing/ Reklám/ Média/ PR
* Piackutatás

 
Munkavégzés helye: Budapest
 

Jelentkezés módja: A magyar és angol nyelvű önéletrajzot, valamint motivációs levelet az alábbi címre várjuk: masmi1@profession.hu

 

2009.01.23.


Nemzetközi, dinamikusan fejlődő piackutató cég budapesti irodájába keres új munkatársat

VEZETŐ PIACKUTATÓ munkakörbe
Feladatok:
  • három fős kutató csapat vezetése
  • piackutatási projektek tervezése, koordinálása
  • kutatói, elemzői tevékenységek
  • kutatási jelentések készítése magyar és angol nyelven
  • kapcsolattartás a nemzetközi cégcsoport irodáival
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel
Elvárásaink:
  • szakirányú felsőfokú végzettség (szociológus, közgazdász, pszichológus)
  • legalább 3-4 éves szakmai tapasztalat
  • MS Office, SPSS programok magas szintű ismerete
  • kiváló angolnyelv-tudás
  • önálló munkavégzés, kreativitás
  • projekt- és csapatvezetői képességek
Amit nyújtunk:
  • önálló döntési jogkörrel járó pozíció
  • kellemes légkör, fiatal, dinamikusan fejlődő csapat
  • egyéni juttatások
Jelentkezés módja:
E-mail cím: allas@kleffmann.hu

További információ:
www.kleffmann.hu


 

2009.01.19.


Nestlé Hungária Kft. budapesti központjába februári munkakezdéssel PIACKUTATÓ munkatársat keres.

 
Feladatok:
 

* Kvalitatív és kvantitatív kutatási projektekben való részvétel
* Marketing csoport piackutatásainak teljes körű támogatása és irányítása
* Riportok, statisztikák készítése
* Érvelési anyagok készítése
* Felmérések kidolgozása, működtetése

 
Elvárások:
 

* Egyetemi vagy főiskolai diploma közgazdasági vagy szociológia szakon
* 1-2 éves szakmai tapasztalat multinacionális vagy piackutató vállalatnál
* Erős középfokú angol nyelvtudás
* MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
* Kiváló analitikus készség
* Precizitás, határidők betartása

 
Előnyt jelent:
 

* Jó kommunikációs és prezentációs készség
* Kreatív gondolkodás, új ötletek és megoldások megtalálása iránt való törekvés
* Képesség mások meggyőzésére
* SPSS ismeret

 
Munkavégzés helye: Budapest. Ha pozíciónk felkeltette érdeklődését, pályázati anyagát – magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajz (illetve korábbi munkahelyek referenciái), rövid motivációs levél kíséretében – január 31-éig „Piackutató” jeligére az alábbi címre várjuk:
 

Nestlé Hungária Kft., Személyzeti Osztály
Cím: 1013 Budapest, Ybl Miklós tér 8.
Tel.: +36 1 244-1200
E-mail: nestle108@profession.hu
www.nestle.hu

 

2009.01.16.


Profi moderátort keresünk!

Gyakorlott moderátorral erősítenénk csapatunkat innovációs ötletbörzék vezetésére (eseti jellegű, projektorientált elfoglaltság).

A sikeres jelentkező cégünk moderátoraival együtt csapatban irányítja az innovációs workshopot. (A hétvégenként megrendezésre kerülő egynapos workshopok során a résztvevő kreatív gondolkodók változatos technikákkal, egyedül és csoportban dolgozva moderátorok vezetésével alakítanak ki megoldásokat az adott feladatra.)

Dinamikus, pozitív személyiséget keresünk több éves moderátori tapasztalattal, aki képes a kreatív emberek beindítására, vezetésre.

Fókuszcsoportos piackutatási gyakorlat, pszichológus/ szociológus/ közgazdász diploma előnyt jelent. Kiemelt díjazást és szakmai perspektívákat kínálunk.

A jelentkezéseket szakmai önéletrajzzal várjuk:
szabolcs@brainexpress-innovation.com

Érdeklődni: Dr. Katona Szabolcs, 70-336-7374

További információ: www.brainexpress-innovation.com

 

2009.01.13.
 

Piacvezető, egészségügyi kutatásokra specializálódott piackutató cég budapesti irodájába keres munkatársakat az alábbi munkakörökbe:

 
Junior piackutató

Feladatok: elsősorban kvalitatív projektek menedzselése

Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség (pszichológus / szociológus / közgazdász)
  • 1-2 éves piackutatás területén szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Magas szintű számítógépes ismeret (Office)
  • Nyitottság, kiváló kommunikációs- és fogalmazókészség, önálló munkavégzés, csapatszellem,

Előny: alapos informatikai ismeretek, piackutatási szoftverek iránti érdeklődés

 
Senior piackutató

Feladat: elsősorban kvalitatív projektek önálló menedzselése

Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség (pszichológus / közgazdász)
  • 4 - 5 éves piackutatás területén szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Magas szintű számítógépes ismeret (Office)
  • „B” kat. vezetői engedély
  • Nyitottság, kiváló kommunikációs- és fogalmazókészség, önálló munkavégzés, csapatszellem
Előny:
  • Kvalitatív technikák ismerete
  • Saját gépjármű
 
Külsős kutató munkatársak

Feladat: projektekhez kapcsolódó rekrutálás, moderálás (az ország egész területén), átiratozás, előzetes elemzés

Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség (pszichológus / szociológus)
  • 3 - 4 éves piackutatás területén szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Számítógépes ismeret (Office)
  • „B” kat. vezetői engedély és saját gépjármű
  • Nyitottság, kiváló kommunikációs- és fogalmazókészség, önálló munkavégzés, csapatszellem
 
Amit nyújtunk:
  • Versenyképes jövedelem
  • Kiváló munkakörülmények és csapat
  • Változatos és kihívásokkal teli feladatok
  • Előrelépési lehetőség
  • Biztos munkahely
 

Önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével, motivációs levél és egy minimum A4, 1oldalas saját cikk / iromány mellékelésével, a megpályázott pozíció megjelölésével az alábbi e-mailcím-re várjuk: bebiak.magdi@szinapszis.hu


 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing piackutatás piackutató álláshirdetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása