PILLÓK PÉTER - Ifjúságkutató
2001-ben diplomamunkáját a téma első feldolgozójaként az online kutatási módszerek alkalmazhatóságáról készítette az ELTE-n és mivel egy weboldalon elérhetővé is tette a védést követően, így a mai napig egyik alapvető hivatkozási pont az egyetemi oktatásban. Az online területtel ezt követően sem szakadt meg a kapcsolata, hiszen 2004-től a Fotexnet kutatásvezetője volt egészen 2007-ig, ahol valamennyi online kutatási projektet az ő irányítása alatt készítette a Fotexnet Research. 2007-től a Ringier Kiadó online kutatásokért felelős tanácsadója és ezen feladatok között szerepel egyes kiadói termékek tartalmi, kereskedelmi és marketing célú adatgyűjtésének és a panelépítésnek a gondozása. Piaci kutatások mellett Péter 2001 óta munkatársa a többször átalakult Ifjúságkutató Intézetnek is, jelenlegi kutatási igazgatóhelyettesa Szociálpolitikai és Munkaügyi Intézet Ifjúságkutatási Főosztályán.
ÁCS TAMÁS - Gemius Research
A Gemius csoport hazai leányvállalatának alapító projektvezetője, 2005-ben végzett a Szolnoki Főiskolán. Legfontosabb feladatként a lengyel tulajdonosok a vállalat bevezetését, a gemiusAudience szolgáltatás megismertetését várták el tőle, amelyet sikerrel lát el, hiszen 2006 tavasza óta a gemius/Ipsos Audience kutatás egyre nagyobb szeletet hasít ki a közönségmérési piacból és ma már több mint 800 weboldal forgalmáról és profiljáról tud számot adni 50 ezres pop-up és 2850 fős szoftveres panelje segítségével. Tamás ezt követően újabb online kutatási szolgáltatások bevezetésén dolgozik, melyek közül a leginkább jelentős a gemiusTraffic, amely a weboldalak látogatóinak mérésére ad megoldást valamint a gemiusDirectEffect, amely a hirdetési kampányok hatékonyságának mérőeszköze.
VÉGVÁRI IMRE - Arcus
1995 óta foglalkozik az internet ügynökségi - szolgáltatói oldalával. A Sense/Net, a Mirai Interactive és az Arcus Interactive Group alapító tagjaként mindig a kreatív területen dolgozva járult hozzá a hazai interaktív ügynökségi piac vezető szereplőinek teljesítményéhez. A legnagyobb független magyar interaktív ügynökség egyik vezetőjeként jelenleg főként regionális és kommunikációs feladatokkal foglalkozik.
MEGYER ÖRS - Megyer Consulting
Megyer Örs közel harminc esztendőt töltött el reklámügynökségi területen. Sokéves MAHIR-os pályafutása után a magyarországi DDB reklámügynökség megalapítója és ügyvezetője 1990-2000-ig. 2003-ban Kaviar néven harmadmagával alapít marketingkommunikációs tanácsadó céget, amelyet a tulajdonos váltások következtében 2006-tól Megyer Consulting néven vezet tovább. A cég egyik fő tevékenysége az ügyfelek és ügynökségek közötti kapcsolatrendszerek elemzése és fejlesztése, amit két rendszer, az angol APRAIS és a magyar Mirror alkalmazásával végez. Évente számos kommunikációs tender kiírásának és elbírálásának külső szakértője.
Társadalmi feladatként az Önszabályozó Reklám Testület elnöke, az MRSZ és az IAA elnökségi tagja és a MAKSZ tanácsadója.
VÁRADINÉ SZADAI CSILLA (54) – Ave-New Marketing
Szadai Csilla közgazdász, az Ave-New Marketing ügyvezető igazgatója, korábban a Magyar Iparművészeti Egyetem tudományos főmunkatársa volt. Kutatási szakterülete a pénzügyi szolgáltatások és a tartós fogyasztási cikkek piaca; legutóbb az Allianz Hungária Biztosító ügyfél-elégedettségének felmérésében működött közre.
Szeretnél te is szerepelni a „Ki Kicsoda?” rovatban? Iratkozz fel Hírlevelünkre, küldd el adataidat és mi megjelentetjük! Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint vezetőknek. Kategóriák:
1. Piac-, Közvélemény-, Médiakutató, valamint Marketing intézeteknél, ügynökségeknél, egyéb szakirányú (!) szolgáltatóknál (pl. adatbányász, adatfeldolgozó cégek, stb.) dolgozók
2. Megbízó oldali (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT, média, stb.) cégek marketingesei, piackutatói