MÉSZÁROS JÓZSEF (41) – Cognative
Mészáros József pszichológus, a Cognative ügyvezető igazgatója. Közgazdász végzettséggel is rendelkezik. Korábban a Modus kutatója, az AMER Nielsen tanácsadója, majd a Mareco/TGI partnere volt. Szakterületei a kulturális antropológia, a pszicholingvisztika és a CRM-elemzések; utolsó vizsgálatában az érzelemgazdaság márkaválasztásban való szerepét kutatta. Mészáros a PMSZ elnökségi és az ESOMAR egyéni tagja, valamint az EFAMRO nemzeti képviselője.
VIZI FERENC (38) - Forecast Research
Vizi Ferenc közgazdász, 1995-ig konzultációs szakemberként, 1995 óta kutatásvezetőként vesz részt kutatásokban. Feladatai: project felügyelet, tanácsadás, a megbízókkal való kapcsolattartás. A kutatások irányítása mellett nagy tapasztalatokkal rendelkezik a fókuszcsoportok moderálása (eddig kb. 350 csoportot vezetett) és mélyinterjúk készítése területén is. Szociológiai és pszichológiai tanulmányokat is folytatott. Korábban egy nemzetközi piackutató cégnél szerzett gyakorlatot.
VAJNAI ESZTER - NRC
Vajnai Eszter 2005-ben szerzett szociológus-közgazdász diplomát a Budapesti Corvinus Egyetemen, és ugyanebben az évben helyezkedett el az NRC Piackutatónál. Az elmúlt két év során számos, témáját és módszertanát tekintve változatos kutatási projektben vett részt, és az ő vezetése alatt zajlott az első olyan hazai vizsgálat, amely a gyermekek internetezési szokásait mérte fel. A vásárlási szokásokat és a márkahasználatot vizsgáló kutatások állnak szakmai érdeklődése középpontjában.
BARCZA ENIKŐ - KutatóCentrum
Barcza Enikő 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. 2003 óta foglalkozik online piackutatásokkal, először mint a MASMI Hungary kutatásszervezési osztályának vezetője, majd mint a HIREK Kft. égisze alatt működő KutatóCentrum kutatásvezetője. Az elmúlt 7 év alatt több mint 50 online kutatási projectben vett részt. Mint szakmai vezető, Enikő felel a Kutatócentrum szakmai irányításáért, új online kutatási szolgáltatások kidolgozásáért és bevezetéséért, valamint az online piackutatás hazai népszerűsítéséért. Az ESOMAR tagja.
Szeretnél te is szerepelni a „Ki Kicsoda?” rovatban? Iratkozz fel Hírlevelünkre, küldd el adataidat és mi megjelentetjük! Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint vezetőknek. Kategóriák:
1. Piac-, Közvélemény-, Médiakutató, valamint Marketing intézeteknél, ügynökségeknél, egyéb szakirányú (!) szolgáltatóknál (pl. adatbányász, adatfeldolgozó cégek, stb.) dolgozók
2. Megbízó oldali (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT, média, stb.) cégek marketingesei, piackutatói