KLENOVSZKI JÁNOS (38) – NRC
Klenovszki János szociológus, 1995-ben kezdett dolgozni piackutatóként. Első éveit a TNS és a Marketing Centrum kötelékében töltötte, majd 1999-ben magalapította az NRC-t, amely elsőként kezdett Magyarországon online kutatással foglalkozni. Rendszeresen előad, publikál: jellemzően az internet piackutatásban való felhasználásának módszertani lehetőségeit, továbbá az internet társadalomformáló hatását vizsgálja. Legutóbb az Online kutatás 2007 című konferencián tartott e témában előadást.
JAKAB ÁRON (35) – BellResearch
Jakab Áron okleveles közgazdász-szociológus, a BellResearch kommunikációs igazgatója, korábban üzletágvezetője, a cég alapító tagja. A BellResearch előtt internetes fejlesztési tanácsadóként dolgozott, majd a TNS Modus kutató munkatársa volt. Szakterülete az online kutatás és fejlesztés.
BALOGH ANIKÓ (29) – TÁRKI
Balogh Anikó szociológus, statisztikus, a TÁRKI adatfelvételi osztályvezetője. Jelenleg doktori fokozatát szerzi a Corvinus Egyetem és az Eötvös Loránd Tudományegyetem közös programjának keretében. Az ELTE Társadalomtudományi Karának oktatójaként a nehezen elérhető társadalmi csoportok kvantitatív vizsgálati módszereiről tart kurzust. Korábban a MEMRB Analytical Consulting Group üzletágának magyarországi és regionális elemzéseit vezette. Publikációinak, előadásainak témája változatos: Frankofón nyitottság – Az Éducation et Sociétés első nyolc éve (In: Education 2006/1.), Comparing Information Criteria for Capture – Recapture Model Selection via Monte Carlo Simulation (Proceedings of the RoeS Seminar, Graz, 2005), szakmai konferenciákon előadásokat tartott például új adatfelvételi módszerekről, az FMCG szektorban tapasztalt árrugalmasságról. Szakterületei a társadalomkutatás, az FMCG és a pénzügyi szektor.
KÖRMENDI GYÖRGY (35) - SPSS
Körmendi György fizikusként végzett az ELTE-n, 1999 óta foglalkozik adatbányászattal, tanácsadóként számos telekommunikációs és pénzintézeti projektben vett részt. 2005-ben két társával megalapította az SPSS Hungary új képviseletét. Az elmúlt két évben az SPSS pozíciója megerősödött, a hagyományos statisztika termékek mellett ma a legjelentősebb szereplő a prediktív adatelemzési piacon.
Szeretnél te is szerepelni a „Ki Kicsoda?” rovatban? Iratkozz fel Hírlevelünkre, küldd el adataidat és mi megjelentetjük! Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint vezetőknek. Kategóriák:
1. Piac-, Közvélemény-, Médiakutató, valamint Marketing intézeteknél, ügynökségeknél, egyéb szakirányú (!) szolgáltatóknál (pl. adatbányász, adatfeldolgozó cégek, stb.) dolgozók
2. Megbízó oldali (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT, média, stb.) cégek marketingesei, piackutatói