ANDRÁSI TAMÁS (33) – BellResearch
A BellResearch üzletfejlesztési igazgatója a közgazdász Andrási Tamás; korábban a TNS Modus kutatási igazgatója, az IT és a telekommunikációs szektor felelőse volt. Kutatási szakterülete az online és a B2B felmérések. 1996 óta dolgozik a piackutatás területén. Első munkahelyén a TNS-nél 4 év alatt elsősorban távközlési és informatikai kutatásokkal foglalkozott, és a B2B kutatási részleget vezette. A 2001-ben alakult BellResearch alapító tagja, üzletfejlesztési igazgatóként az ügyfélkapcsolatok ápolásáért és a termékfejlesztésért felelős. A piackutatók nemzetközi szakmai szövetségének (ESOMAR) tagja. Online kutatásokkal 1998 óta foglalkozik.
HALÁSZ JUDIT (47) – AD HOC PLUS
Halász Judit az AD HOC PLUS tulajdonosa, a KOPINT-DATORG volt piackutatási osztályvezetője. Kvalitatív kutatásokra, kommunikációs stratégiák előkészítésére és tudattalan motivációk feltárására specializálódott. Legutolsó publikácóiban Európa jövőjével, az euró bevezetésének problémakörével és az EU bővítésével foglalkozott, különös tekintettel Törökország csatlakozásának kérdésére. Halász Judit az ESOMAR, a Marketing Szövetség és a PMSZ tagja.
KERTÉSZ BALÁZS (34) – Szinapszis
Okleveles közgazdász, 1998 óta dolgozik piackutatásban. Mai napig is első munkahelyénél, a Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft-nél dolgozik, melyben tulajdonos is egyben. Elsőként kvantitatív kutatások elemzésével, majd a teljes piackutatási folyamat megtervezésével, végrehajtásával foglalkozott. 2001-től a cég kutatási igazgatójának feladatkörét látja el. Az eltelt 9 év alatt több, mint 500 kutatási projekt levezénylésében vett részt. Kiemelt szakterülete továbbra is a kvantitatív módszertanok, valamint szektoriálisan vizsgálva a gyógyszerpiac, az egészségügyi ellátórendszer kutatásai. Tagja az ESOMAR-nak, továbbá a Szinapszis képvisletét látja el a PMSZ-ben.
SÁGVÁRI BENCE - Ithaka
Ságvári Bence, szociológus, az ELTE Társadalomtudományi Karán szerzett diplomát 2001-ben, jelenleg ugyanott a doktori disszertációját készíti. 2001 és 2003 között az NRC Kft. kutatási igazgatója. 2004-től az Ithaka Kht. ügyvezető igazgatója és a Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja (MTA RKK) munkatársa. Az elmúlt években számos online kutatást vezetett, illetve különböző projektekben vett részt tanácsadóként. Több közvélemény- és piackutató cég számára végzett külsős megbízásokat. Kutatási területe: a technológiai változások, az új médiák társadalmi hatása, internethasználat, kreatív és kulturális gazdaság, illetve a kutatás-fejlesztés szociológiai kérdései. A World Internet Project nemzetközi kutatócsoportjának tagja.
FÜZESI ZSUZSANNA (54) – Fact
Füzesi Zsuzsanna a Fact Alkalmazott Társadalomtudományi Kutatások Intézetének tudományos igazgatója, a Pécsi Tudományegyetem ÁOK Magatartástudományi Intézetének docense, a szociológiai tudományok kandidátusa. Szakterülete az attitűd- és az egészségszociológiai kutatások (pl. a többségi társadalom romákkal kapcsolatos beállítódásainak vizsgálata). Kutatásairól rendszeresen publikál és tudományos konferenciákon tart előadást. 2006 októberében Diszkrimináció és esélyegyenlőség a munkaerőpiacon címmel a True Colors konferencia nyitóelőadását tartotta Pécsett. A Magyar Szociológiai Társaság tagja.
Szeretnél te is szerepelni a „Ki Kicsoda?” rovatban? Iratkozz fel Hírlevelünkre, küldd el adataidat és mi megjelentetjük! Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint vezetőknek. Kategóriák:
1. Piac-, Közvélemény-, Médiakutató, valamint Marketing intézeteknél, ügynökségeknél, egyéb szakirányú (!) szolgáltatóknál (pl. adatbányász, adatfeldolgozó cégek, stb.) dolgozók
2. Megbízó oldali (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT, média, stb.) cégek marketingesei, piackutatói