Piackutatás konferencia Budapesten
2008.06.02. 06:23 Forecast Research - www.forecast.hu
2006-ban Sanghajban, 2007-ben Dublinban, most pedig Budapesten zajlik az ESOMAR által elindított WM3 (World Wide Multi-Media Measurement) szakmai konferenciasorozat. A rendezvényen egyrészt a legnagyobb hirdetők (Procter & Gamble, Coca-Cola, Microsoft, Philips, Avon), piackutatók (Nielsen, GfK, TNS, Millward Brown), valamint médiatulajdonosok (BBC, Network Ten, RTL, MTV Networks) képviselői tartanak előadásokat.
Az előadók kiemelten arról fognak beszélni, hogy a mai multimédiás világban miképpen érhető el a leghatékonyabban a fogyasztó, hogyan mérhetők a fogyasztók vásárlási szokásai, s hogyan lehet felelős döntést hozni a márkastratégiák kidolgozásakor a megfelelő kutatási módszertanok segítségével.
Szólj hozzá!
Címkék: konferencia multimédia piackutatás esomar
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
