Új nemzetközi kutatási kódex
2008.03.31. 08:23 Forecast Research - www.forecast.hu
A 2008 januárjában megjelent nemzetközi kódex a negyedik átdolgozott kiadás. Különös figyelmet szentel a kutatásokban résztvevők magánszférájának és az adatvédelemnek. Az új Kódex a korábbinál rövidebb, tömörebb és egyszerűbb, így a kutatási szakmán kívüliek számára is könnyebben érthető, könnyebben áttekinthető. Definíciói letisztultabbak és azt segítik, hogy a piackutatás egyértelműen megkülönböztethető legyen olyan más tevékenységektől, mint a direkt marketing vagy az értékesítés.
A Kódex magyar nyelvű változata megtekinthető, letölthető: itt.
Szólj hozzá!
Címkék: közvéleménykutatás piackutatás esomar
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.