Üdítőpiac: szárnyal a Red Bull
2008.03.27. 06:40 Forecast Research - www.forecast.hu
Most először történik meg az elmúlt 20 évben, hogy a Red Bull érték-alapú forgalom alapján is megelőzi a konkurens üdítőital márkákat a sógoroknál. Szakértők szerint ez a senki által nem várt siker legnagyobb részben a szupermarketekben elhelyezett ötletes hűtőberendezéseknek köszönhető (ilyennel egyébként Magyarországon is találkozhatunk több lánc üzleteiben, pl. a Tesco egységekben). Ausztriában több helyen is elhelyeztek már ilyen hűtőberendezéseket, többek között a Penny, Billa üzleteiben, előbbinél a kassza mellé, utóbbinál a polcok mellé helyezték a mini-hűtőket.
A Rewe arról adott hírt, hogy a Red Bull mellett a Coca-Cola is növelte eladásait és ez ösztönzőleg hatott az üdítőpiac egészére, mely így az elmúlt években mintegy 4 százalékkal emelkedett. A Rewe Austria az ország legnagyobb kiskereskedelmi konzorciuma, amely olyan láncokat tömörít, mint például a Billa (1011 üzlet), Bipa (535), Penny (255), Merkur (105). A Red Bull sikere nem korlátozódik Ausztriára, a Nielsen jelentése szerint a 2007-es évre a világ 143 országában 3,1 milliárd eurós forgalommal büszkélkedhet.
1 komment
Címkék: piackutatás üdítőpiac
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
klaszter 2008.06.09. 11:53:54