"Ne szóljatok anyámnak, hogy piackutató vagyok. Azt hiszi, utcaseprőként dolgozom."
HTML
Piackutatás.blog.hu
Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.
Piackutatás Hírek
Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl.ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir
A Red Bull soha nem látott sikereket ér el az Ausztria legnagyobb kiskereskedelmi egységeit összefogó Rewe társaság üzleteiben. Olyan láncokban számít a legkeresettebb italnak, mint a Billa, a Merkur, a Penny vagy a Bipa.
Most először történik meg az elmúlt 20 évben, hogy a Red Bull érték-alapú forgalom alapján is megelőzi a konkurens üdítőital márkákat a sógoroknál. Szakértők szerint ez a senki által nem várt siker legnagyobb részben a szupermarketekben elhelyezett ötletes hűtőberendezéseknek köszönhető (ilyennel egyébként Magyarországon is találkozhatunk több lánc üzleteiben, pl. a Tesco egységekben). Ausztriában több helyen is elhelyeztek már ilyen hűtőberendezéseket, többek között a Penny, Billa üzleteiben, előbbinél a kassza mellé, utóbbinál a polcok mellé helyezték a mini-hűtőket.
A Rewe arról adott hírt, hogy a Red Bull mellett a Coca-Cola is növelte eladásait és ez ösztönzőleg hatott az üdítőpiac egészére, mely így az elmúlt években mintegy 4 százalékkal emelkedett. A Rewe Austria az ország legnagyobb kiskereskedelmi konzorciuma, amely olyan láncokat tömörít, mint például a Billa (1011 üzlet), Bipa (535), Penny (255), Merkur (105). A Red Bull sikere nem korlátozódik Ausztriára, a Nielsen jelentése szerint a 2007-es évre a világ 143 országában 3,1 milliárd eurós forgalommal büszkélkedhet.
kíváncsi lennék arra, hogy találták ki a redbullt. kinek jutott eszébe egyáltalán. új termékkategóriát teremteni baromi kockázatos és tőkeigényes. de ha bejön, az első mindent visz.
klaszter 2008.06.09. 11:53:54