
„Az egyes cégek vezetőinek szakmai kapcsolati tőkéjén alapul az egész piac.”
/Babocsay Ádám, BMB Focus/

„Voltaképpen semmi sem számít, csak az ár. Illetve első a kapcsolat, második az ár... A helyzet elég siralmas.”
„Igazából hátrányos, ha nagyon cizellált munkát végez az ember.”
/Tistyán László, Fact/

„Az üzleti felhasználóknak akcióorientált eredmények kellenek és nem a végletekig részletezett akadémiai elemzés.”
„Magyarországon a szomszédos országokhoz képest nyomottak az árak. De az árképzésben van egy alsó korlát, amely alatt nem lehetséges minőségi munkát végezni.”
„A piackutatás egyrészt szakértői, másrészt abszolút bizalmi piac...”
/Peczöli Irén, Szonda Ipsos/

„A taktikai jellegű, gyors döntéseket támogató kutatások ma már tömegterméknek számítanak, ezért törvényszerű, hogy ezeknél az ár az egyik legfontosabb szempont.”
„Egyre több olyan kis cég megjelenése várható, amelyek hosszabb távon egy-egy piaci rés tanácsadói pozíciójára törekednek majd.”
/Duránszkai Gábor, TNS/

„A legkülönfélébb piackutatások esetén is eséllyel és sokszor sikerrel pályáznak a kisebb és közepes méretű cégek.”
/Székely László, MASMI/
/Idézetek: Manager Magazin/
elprotector 2008.03.24. 11:50:05
Ezen felül elég szűk azon ügynökségek listája, ahonnan egynél több angolul is kiválóan és főleg magabiztosan előadni tudó embert tudnék felidézni, aki nem tojja össze magát, ha a management-nek kell prezentálnia. Ha ilyet talál a gyártói oldal, bizony ragaszkodik hozzá.
Emmi 2008.06.09. 11:49:10