
Az adatok szerint azok az emberek, akik látták a Burger King televíziós szpotot, melyben a Simpsons mozifilm trailerje is szerepelt, 40 százalékkal több hajlandóságot mutattak a film megtekintésére, mint azok, akik csak a film televíziós, rádiós vagy mozis hirdetését látták.
A kutatócég adatai szerint a megkérdezettek átlagosan hatszor találkoztak egy film televíziós vagy rádiós szpotjával, közülük kilenc százalék nézte meg a filmet. Többen nézték meg viszont azok a filmet, akik a Burger King hirdetésbe „behúzva” is látták a Simpsons-reklámot, ugyanis a megkérdezettek 13,3 százaléka ment el megtekinteni a mozit. Akik pedig a hagyományos filmhirdetések mellett a 7-Eleven amerikai gyorsétterem-hálózat rádiós Simpson kampányával is találkoztak, azok már kétszer akkora hajlandóságot mutattak a film megnézésére.
Mindezen eredmények annak fényében is érdekesek, hogy például a Viacom nemrég határozta el, hogy nem engedi animációs filmjei karaktereinek felhasználását gyorsétterem-reklámokban.
(Forrás: Brand Republic)
S. Mark 2008.06.09. 11:38:47