A vásárlók egymás véleményét figyelik
2008.02.04. 12:00 Forecast Research - www.forecast.hu
A Bazaarvoice és a Vizu felmérése szerint a fogyasztók háromnegyede fontosnak tartja, hogy a vásárlás előtt mások véleményét is megismerje a termékről, közülük is hatszor annyian részesítik előnyben a "laikus" vásárlói ítéleteket, mint a szakmai értékeléseket. A fogyasztók szerint az e-kereskedelemmel foglalkozó oldalak leghasznosabb eleme az értékelési lehetőség, illetve a vásárlói tapasztalatokkal kapcsolatos fórumok biztosítása. Közvetlenül ezek után áll a fontossági sorrendben a termékek összehasonlítása, a termékhasználattal kapcsolatos tájékoztatások, és az adatvédelemmel kapcsolatos információk.
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás fogyasztói magatartás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.