A közösségépítő oldalak növekvő szerepe a piackutatásban
2008.01.28. 22:01 Forecast Research - www.forecast.hu
Ez a lépés pedig azt jelenti, hogy a hagyományos, kvalitatív kutatások helyett inkább az online közösségek vizsgálatára fognak költeni. A Forrester azt is állítja, hogy az átláthatóbb Internetes mérésekkel foglalkozó cégek, mint a ComScore és a Nielsen/NetRatings által biztosított információk is azt eredményezik, hogy a vállalatok átstrukturálják kiadásaikat, hogy pontosabban tudják, vásárlóik hogy viselkednek és mit is csinálnak az Interneten.
(Forrás: BtoB Magazine)
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.