A Communispace kutatási ügynökség a napokban véget ért ARF Re:think 2013 konferencián egy mobiltelefonos etnográfia projektet mutatott be. A kutatás keretében 34 piackutató és fogyasztói insight specialistát – akik mindahányan 30 év alattiak voltak – kértek meg arra, hogy számoljanak be egy napjuk meghatározó élményeiről és mélypontjairól. Konkrétan arra kérték őket, hogy számoljanak be legalább egyről az alábbiak közül:
• Frusztráló, lehervasztó pillanatok
• Személyes vagy szakmai sikerélmény
• Sokat ígérő eszköz vagy folyamat
• A pillanat, amikor úgy érezték, hogy jobb megoldást tudnak egy kérdés megválaszolására, vagy egy cél elérésére, mint a szervezetük magasabb rangú tagjai
• A pillanat, amikor megtanultak valamit egy mentoruktól
Íme néhány a válaszok és a mobiltelefonokkal készített képek közül.
(Piackutatás blog)