HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Piackutatás Hírek

Piackutató állások, álláshirdetések

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (2) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (2) capi (2) casro (1) cati (7) cawi (1) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) Dove (1) dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iwatch (1) iWatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (37) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (3) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (101) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (954) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (351) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) Síklaki István (1) síklaki istván (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (15) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) Vizi Ferenc (1) vizi ferenc (2) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Portfolio

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Piackutatás Hírek redizájn

2013.02.14. 19:20 Forecast Research - www.forecast.hu

PH_logo_fb_160x160.jpgÚj, áttekinthetőbb, és nem utolsósorban modernebb külsőt kapott a Piackutatás Hírek oldal, egyszerűsödött a menüstruktúra és új fejlesztések is történtek a tartalom megjelenítését illetően. Az alábbiakban összefoglalnám a lényeget, bízom benne, hogy az oldal eddigi látogatói is elégedettek lesznek a változásokkal, az újragondolt, esztétikusabb megjelenés pedig még inkább elősegíti a piackutatási hírek, blogok, twitter bejegyzések, piackutató véleményvezérek világában történő eligazodást.

Új design

Mért volt szükség erre, miért pont ilyen lett? 2011 februárjában indult az oldal, már ekkor elkövettünk olyan hibákat, melyek csak később lettek nyilvánvalóak. Három hasábos volt az elrendezés, de a hasábok igen eltérő mérete később – ahogy növekedett a tartalom mennyisége – már nem tette lehetővé az optimális megjelenítést. A színekkel is variáltunk, kék volt az induláskor, majd zöldre cseréltük – ez is hiba volt. Két év kellett, hogy megértsük azt, a webdesign/webergonómia külön pálya, nem mi fogjuk feltalálni a spanyolviaszt. Olyan megjelenésre (klasszikus három hasábos), olyan színvilágra (vissza a kékhez) váltottunk most, ami elképzelésem szerint hosszú távon is megfelelő lesz, többféle szempontból is. A legtöbb oldal nem azért használja ezt az elrendezést, mert nem tudnak mit kitalálni, hanem mert ez a leginkább megfelelő mind a weboldal (tartalom megjelenítés), mind az olvasók (tartalomfogyasztás) szempontjából. Konvergencia van, a dolgok egy irányba mutatnak, nem véletlenül. Kék színt sem jókedvük vagy kreativitásuk kifejezéseképpen használnak a komolyabb weblapok, hírportálok, hanem egyszerűen azért, mert a hírek címeként ez a leginkább olvasható. A jövőben nem kívánjuk jelentősen változtatni a most kialakított layoutot, remélem nem is lesz rá szükség semmilyen szempontból. Nem kertelek, az oldalon máshol már jól bevált, általatok ismert vagy ismerősnek tűnő megoldásokkal is találkozhattok, persze ezeket igyekeztünk továbbfejleszteni és a saját elképzelésünkre formálni. Két olyan dolog is volt a fentieken túl, mely behatárolta a lehetőségeket: egyrészt a tartalom mennyisége, mely a főoldalon igen jelentős, menüpontok megszűnésével ugyanis több aloldal tartalma is a nyitóoldalra került. Ilyen mennyiségű tartalom megjelenítésének lehetőségei korlátosak. A másik ok: teljes mértékben saját fejlesztésű design kialakítása – azon túl, hogy a fentiek miatt nem is lehetséges, nagyjából minden ki van már találva – nagyon költséges játék. A PH egyébként is egy olyan hobbiprojekt, ami csak viszi a pénzt, de nem hozza (főleg a folyamatos fejlesztés költségei miatt). Arra viszont nincs lehetőség, hogy full egyedi cuccokkal kísérletezgessünk, szórakozzunk. Szerintem stílusos, modern, jól áttekinthető lett az oldal megjelenése, feltétlenül előrelépés a korábbi verzióhoz képest. A strukturális átalakítás ezzel befejeződött, a jövőben a tartalomfejlesztésre fogunk koncentrálni, ehhez a keretek most már adottak.  

Menüstruktúra

Egyszerűsítettük a menüstruktúrát, mely már kezdett túlburjánzani. Több menüpontot megszüntettünk. A tartalom nagyobb részét a főoldalra szerveztük (pl. Twitter bejegyzések, külföldi hírek), áttekinthető módon. A blogok egy külön oldaldobozt is kaptak, ahol gyorsan átpörgethetők a kutató bloggerek legújabb posztjai. Mindezt azzal a célzattal, hogy elősegítsük a gyors, kényelmes, egyszerű tartalomfogyasztást, illetve egyre többek számára szolgáljon triviális kiindulópontként (csomópontként) az oldal.

PH trend

Az Elemzések, hírek, technológia rovatból PH Trend lett, jelentősen megnövelt és áttekinthetőbb felülettel. Itt az oldal saját tartalmai böngészhetők, melyek máshol nem jelennek meg (ez alól csak 1-2 cikk kivétel, mely a Marketingkutató Magazinban is megjelenik). A jövőben egyértelműen ezt a rovatot szeretnénk fejleszteni, még több saját gyártású, exkluzív tartalommal bővíteni. A rovat cikkeinek megnyitása után – az elemzések alatt – Cikkajánló segíti a további cikkek megismerését, az eligazodást.

Keresőtalálatok szűrése

Sokan használják az oldalt konkrét kulcsszavak, területek, témák keresésére is. Ezentúl a keresőmezőbe írt kifejezésre kapott találatok szűrhetőek forrásonként is (a keresés lefuttatása után). Így ki lehet szűrni a nem kívánt – pl. külföldi – forrásokból származó találatokat. Ez nagyon praktikus megoldás abban az esetben, ha egy-egy általánosabb kulcsszóra (ahol a magyar és az angol írásmód nem különbözik, pl. big data) több száz találatot kaptunk. Mivel jelenleg már közel 34 ezer kutatási hír alkotja az oldal adatbázisát, ami percről-percre gyarapodik, ez bizony könnyen előfordulhat. 

Hírfolyam

Ezentúl a Hírfolyam Normál nézetében is lehetséges adott hírmező lenyitása, a hír bővebb megtekintése. Nem kell tehát feltétlenül a Bővített nézetre kapcsolni, ha csak 1-1 hírt szeretnénk részletesebben megtekinteni. A hírmező a + ikonra kattintva nyitható le, majd a – ikonra kattintva visszazárható. (Ha egy másik + ikonra kattintunk, akkor is bezáródik az előző hír.)

Üzenőfal (linkajánló) box

Az Üzenőfal, linkajánló box a nyitóoldalon található, a jobb szélső hasábban.

Ez részünkről egy érdekes kísérlet arra, hogy még inkább megnyissuk az oldalt mások előtt is, és az olvasók profitáljanak ennek közösségszervező erejéből. Meglátjuk, lesz-e rá igény? Akarnak-e a piackutató véleményvezérek, cégek, szervezetek kommunikálni, gondolatokat megosztani, linkeket ajánlani, közösséget építeni vagy legalább elkezdeni valami hasonlót? Akarják-e mindezt ezen az oldalon megtenni, vagy azt mondják, persze, teoretikusan akarnánk mi ezt, na de konkrétan most, konkrétan itt, ugye... Érdekes kérdés ez. Mi mindenestre biztosítjuk a felületet, a pofonegyszerű, gyors használatot, a megfelelő tartalmi környezetet, a lehetőség tehát adott, itt, most. Ha a válasz a kérdésekre igen, akkor a jövőben ilyen irányban (is) fejlesztjük az oldalt. Addig is az oldal szerkesztőjeként én fogok érdekesebb cikkeket, linkeket ajánlani az olvasóknak (Forecast felhasználói név alatt). Olyan témákat, oldalakat, infografikákat, stb., melyek figyelmet érdemelnek, de Vezető hír, önálló bejegyzés (PH Trend) vagy blogposzt nem íródik róla (mindenről nem lehet írni). Eddig ilyen rövid ajánlásokra egyik általam szerkesztett oldalon sem volt lehetőség, régóta szerettem volna valami hasonló formát. És hogy miért nem a Facebookon vagy Twitteren toljuk az ilyen rövid kontentot? Sok oka van ennek, naponta változhatnak (sőt, változnak is!) a felhasználási feltételek, bármikor megszűnhet / átalakulhat / fizetős lehet / stb. a használat, nem fejleszthetjük a felületet és funkciókat saját egyedi igényeink szerint, nem mi rendelkezünk a tartalommal, stb. Ingoványos talajra nem építkezünk, mert sírás lenne a vége. (Aktuális példa: állítólag a Twitter 2013. március 5-én minden RSS támogatást beszüntet majd az oldalán, vagyis semmilyen módon nem lehet majd RSS csatornán keresztül hozzáférni a Twitter bejegyzésekhez, akik RSS olvasóban olvastak eddig ilyesmit, azok ezt elfelejthetik. Ez egyébként a PH-t is érinti, de mi valahogy majd megoldjuk ezt is.)  

Ki írhat az üzenőfalra? Rövid tesztüzem után lehetővé tesszük, hogy a szakmában ismert véleményvezérek, kutató bloggerek, ügyféloldali kutatók, piackutató szakmai szervezetek (és/vagy képviselőik), PMSZ vagy PPT tag cégek, oktatási intézményekben dolgozók is tetszés szerinti üzeneteket írjanak a boxba. Akinek tudom az email címét, annak hamarosan (2-3 héten belül, illetve ahogy oda jutok) email fog menni, mely tartalmazza azt az egyedi kódot, mely az Üzenőfalra íráshoz kell. A kiosztott kód meg is változtatható egy könnyen megjegyezhetőre. (Aki 1 hónapon belül nem kapna emailt és szeretne kódot kapni, és a fenti csoportba tartozik, az küldjön majd egy mailt ide: ph@piackutatas-hirek.hu) Mind céges, mind magánszemély felhasználói név vagy más (pl. blog neve) választható, viszont kódot biztonsági okok miatt kizárólag céges email címre küldünk, no gmail!!

Uzenofal.jpgAz Üzenőfal használata hihetetlenül egyszerű. Ugyanúgy, mint a Twitteren, maximum 140 karakter szöveget lehet beírni a Szöveg mezőbe (a számláló mutatja, hány karakter van még hátra, viszont linket ide ne írjatok majd!); ha linket is tartalmaz a közlendő (ez persze nem kötelező), azt mindig a Link mezőbe kell beszúrni, beilleszteni, begépelni. Ezután a kapott egyedi – könnyen megjegyezhető, de biztonságos – kódot beírva a Mehet gombra kattintva azonnal, moderálás nélkül meg is jelenik a szöveg és a link az Üzenőfalon. Minden új üzenet beírásakor be kell írni a kódot is! Naponta többször is – akárhányszor – lehet írni az Üzenőfalra, nincs semmi korlátozás; adott felhasználó üzeneteiből minden nap (éjjel 0 óra 1 perckor indul minden új nap) a legelső a Hírfolyamban is meg fog jelenni (a többi csak az Üzenőfal, linkajánló boxban jelenik meg, a Hírfolyamban nem). Kivételt csak a szerkesztői üzenetek képeznek, azok közül mind megjelenik a Hírfolyamban is. A box hírei a Hírfolyamban kiszűrhetők, ha valaki nem akarja ott látni ezeket. A beírt üzenet ilyen formában jelenik meg:

(Egy linket tartalmazó üzenet ilyen:)

Felhasználó neve: @Nagyon jó infografikát találtam a piackutató cégek jövőbeli üzleti terveiről. Csekkoljátok itt a linket: Link

(Egy linket nem tartalmazó üzenet ilyen:)

Felhasználó neve: @Nagyon jó ez a konferencia, éppen sört iszunk a bárban Robesszel, Klenóval, meg Mérő Lászlóval. Sinatra megy a háttérben...

Linkrövidítőt nem szükséges használni, a teljes eredeti linket be lehet illeszteni a Link mezőbe, úgyis mindig csak ennyi jelenik meg belőle: Link.  Ha valaki 140 karakternél többet ír be a Szöveg mezőbe, addig nem lehet elküldeni, míg le nem csökkenti a szöveg mennyiségét max. 140 karakterre. (Ha a 140 karakteres számláló beragadna és nem számolna – pl. több üzenet elküldése után – egy oldalfrissítés segíthet.) Hibás kód beírása esetén természetesen nem jelenik meg az üzenet.

Ha valaki nem látja az Üzenőfal híreit a Hírfolyamban, de szeretné (különösen Firefox alatt fordulhat elő, de más böngészőnél is célszerű ellenőrizni), akkor a Hírfolyam Szűrés opciójában ellenőrizze, és pipálja ki a PH Üzenőfal boxot. Voilà!

Miről lehet írni az Üzenőfalra? Bármiről. Amiről akartok. Mivel megválogatjuk, kinek adunk hozzáférést, így sem moderálás, sem előírás nincs, bízunk bennetek. Természetesen különösen bátorítjuk a piac-, média- és véleménykutatással, valamint annak határterületeivel kapcsolatos hírek, linkek, blogposztok megosztását, kommentálását, valamint konferenciákról való tudósítást (akár egy mondatban, akár folyamatosan, ahogy a konferencia tart). Saját kutatásokat, tartalmakat, oldalakat, bejegyzéseket is lehet ajánlani. Nem akarunk ezzel kapcsolatban semmit előírni, ahogy tetszik.

(Mint említettem, ez egy kísérlet – vagy beválik, vagy nem. Fifty-fifty az esély, de szeretünk kockáztatni. Bárhogy legyen is, a felületet én a szerkesztői üzenetek megjelenítésére biztosan használni fogom. A többi rajtatok áll.)

Hibajelentés

Mivel az oldal átalakítása éppen csak befejeződött, lehetnek még kisebb hiányosságok a megjelenésben (vagy bizonyos böngészők alatt). Ezeket folyamatosan javítja a programozónk, de megkönnyítitek a dolgunkat, ha a felfedezett hibákra felhívjátok a figyelmünket – ha még néhány nap múlva is találtok ilyet, kérem jelezzétek a ph@piackutatas-hirek.hu email címen, a hiba mellett lehetőség szerint feltűntetve a böngészőtök típusát, esetleg verziószámát is – esetleg képernyőképet is mellékelve –, nagyon köszönjük!

Jövő

Bár az oldal struktúrája nagyjából kialakult (2 év kellett hozzá...), azért vannak még további megvalósítandó ötleteink. A fejlesztések területén most egy kis szünet következik, amint tisztán látunk például abban a kérdésben, hogy érdemes-e a közösségi funkciókat fejleszteni vagy más irányba kell menni, folytatjuk. Stay Tuned!

(Piackutatás blog)

Címkék: piackutatás piackutatás hírek