Agykutató cégbe fektet a Nielsen
2008.02.13. 08:36 Forecast Research - www.forecast.hu
Új reklámkutatási módszertanok kifejlesztésére törekszik a Nielsen, ezért nemrégiben befektetett a NeuroFocus kutatócégbe. A NeuroFocus az agyhullámokat vizsgálja, s azok összefüggéseit a reklámokkal és az általuk kifejtette hatásokkal. A Nielsen arra készül, hogy ilyen típusú adatokkal bővítse kutatási eszköztárát.
Az új módszertan az agyhullámok mellett a szemmozgást és a bőr változásait is bevonná a vizsgálatok körébe, és az így kapott információkat a reklámhatékonyság, a márkázás és a csomagolás kutatása során használnák fel.
A NeuroFocus milliszekundumonként vizsgálja a figyelem, a bevonódás és az emlékezés szintjét. A Nielsen éppen ezekre a tudományos eredményekre szeretné felépíteni új kutatási termékeit, illetve a már létezőkbe is integrálná az új eredményeket.
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás műszeres mérés fogyasztói magatartás agyhullámelemzés neuromarketing
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.