Az agyhullám-mérés specialista cég, az EmSense Corporation egy új neuromarketing mérési eszközt fejlesztett ki, EmBand 24™néven, amely állításuk szerint túlhaladja a sok szempontból korlátozott orvosi EEG-ket, melyeket eddig piackutatásra használtak.
Az eszköz több új saját technológiát alkalmaz, mint a Sensor Fusion Processors™, Contact Clusters™ és Through the Hair EEG™. A Contact Cluster technológia megengedi a kutatóknak, hogy számításba vegyék a válaszadók egyéni anatómiai különbségeit, amíg az új Through the Hair EEG szenzorai szükségtelenné teszik az olyan kellemetlen, piszkos géleknek a használatát, melyeket a vizsgálat után eddig le kellett takarítani a résztvevőkről.
Az EmSense saját érzékelői az orvosi érzékelőknél pontosabban mérnek. Az új eszközön 24 érzékelő van, mindegyik 20,000 mérést végez egy másodperc alatt. Az eszköz mindössze egy perc alatt beállítható és pontosabb mérést biztosít a homloklebenyek esetében, melyek a fő döntési központok az agyban. Az új eszköz javasolt felhasználási területei az un. shopper-kutatások, termékfejlesztések, amíg az eredeti EmBand-et inkább reklám-, koncepció-, média-, csomagolás-tesztekre, valamint online marketing és web-site usability tesztekre használják.
Az EmSense Corporation székhelye San Franciscóban, web oldala pedig itt található: www.emsense.com.
inmind 2010.05.30. 21:32:58
Nézzétek meg a www.elmefitness.com oldalon. Nagyon érdekes.
Üdv.