A Brief Online arról írt, hogy a Danubius rádió online közösséget épít a Twitter-en és a Facebook-on. Egy másik cikkében pedig alapvető kutatási hibákra hívja fel a figyelmet Síklaki István értekezése alapján. A közvélemény-kutatásban ugyanis a kérdés megfogalmazásának módja nagyon kényes kérdés, és ha egy ilyen „nyitunk vagy elzárkózunk” attitűdre kíváncsi a kutató, akkor azt nem egyetlen, sugalmazó kérdéssel kell kutatni – állapítja meg a szakértő.
A Marketinginfo arról számolt be, hogy stratégiai megállapodást kötött a Facebook és a Nielsen, a közeli jövőben opt-in megkérdezések futnak a felhasználók körében. A közösségi oldal látogatói ott találkozhatnak a kérdőívekkel, ahol jelenleg a szponzorált üzeneteket lehet látni a felületen. Az elkövetkező hónapokban több száz teszt megkérdezést futtat a Nielsen a közösségi oldalon.
A Pénzcentrum hírt adott arról, hogy az Ipsos (Üzleti Klubjának online vállalati paneljén) 559 fős mintán végzett kutatást, melynek célja az volt, hogy hiteles képet adjon a mikrovállalkozások és kkv-k marketing aktivitásáról. A kutatás legfőbb tapasztalata: a mikrovállalkozások és a kkv-k kétharmada még mindig nem marketingezik.