A Médiapiac.com a piackutatói körkérdés III. részében Klenovszki Jánost (NRC) kérdezte. Szerinte tovább növekszik a nemzetközi mamutcégek által "uralt" piacnagyság, ugyanakkor a kisebb cégek előtt is van fejlődési út, a tanácsadói szemlélet révén. Az online kutatási piac a hazai internetes penetráció nagyságához mérten még mindig alulteljesít, bár azért folyamatosan növekszik az online kutatásokra fordított összegek aránya. Az NRC az elmúlt évben majd 10 százalékos növekedést ért el. További részletek a Médiapiac oldalán.
Piackutatás hírek - ajánló
2011.03.03. 19:50 Forecast Research - www.forecast.hu
1 komment
Címkék: piackutatás piackutató nrc klenovszki jános
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.04. 17:21:24