Két nap alatt nem sok minden történhet a piackutatás világában. Marginális terület, jó ha hetente van valami új hír – gondolják sokan a kutatók közül is. Óriási tévedés. Csak néhány történés az elmúlt 48 órából (jelzem, hogy ez az átlagosnál csendesebb időszak volt...), melyeket (illetve az adott hírhez vezető linket) kivétel nélkül megtalálhattál a Piackutatás hírek oldalon, amennyiben olvasod:
- a Médiapiac.com interjút készített Géczi Tamással, az Ipsos egyik vezetőjével
- a PMSZ beszámolt arról, mi történt az első szakmai klubján
- a 'hatodik érzékről' nyilatkozott Dr. Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója
- több forrás is hírt adott arról, hogy a CeBIT-en piackutatási célú, érzelemfelismerésre alkalmas technológiát mutattak be
- a Piackutatás blogon 9 új poszt jelent meg
- a BellResearch a 3D televíziózással kapcsolatos kutatási eredményeket jelentetett meg
- több kutató cég Facebook oldalán jelent meg új bejegyzés
- piackutatók Twitteren tolták az érdekes és értékes infókat, linkeket
- külföldi eseményekről még nem is beszéltünk...pedig azok is voltak ám!
Gondoltad volna, hogy ennyi minden történt két nap alatt? Azt mondod, olvasod a Piackutatás blogot. Szuper, kezdetnek nem rossz. De mi – ritka kivételtől eltekintve – többnyire olyan híreket, írásokat jelentetünk meg, ami máshol nem olvasható (magyar nyelven). Így esetleg lemaradsz a más forrásokból származó értékes kutatási hírekről. Vagy mégsem? Na figyu. Ha nem akarsz naponta többször átpörgetni 40-50 weboldalt, akkor csak annyit mondok: www.piackutatas-hirek.hu . Egy oldalon minden, ami piackutatás témában a weben megjelenik. Gyorsan áttekinthető, logikus felépítésű, gyakran frissül, releváns forrásokat tartalmaz. Csak tömény piackutatás, semmi más téma! PMSZ hírek, cégek, blogok, bloggerek, Facebook és Twitter oldalak, hazai és külföldi hírek... Naponta kétszer-háromszor megnézed és már képben is vagy. Ha mellette még olvasod a Piackutatás blogot is, nem maradsz le semmi fontos hírről – ha akarod, ezt írásba is adom:-).