A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete ismét meghirdette az Országos Piackutatási Diákversenyt. A versenyen olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók vehetnek részt, akik piackutatást tanulnak, tanultak.
Ebben az évben a verseny főszponzora a Vodafone, a versenyzők feladata pedig a fiatalokat megcélzó kommunikáció hatékonyságának vizsgálata a mobilszolgáltatók esetében. A verseny első három helyezett csapata ezúttal is értékes nyereményeket kap a szponzorok jóvoltából.
Az első helyezett díja Sziget hetijegy és Vodafone ajándékcsomag; 400000 Ft összértékben az SPSS tanfolyamain részvételi lehetőség, valamint féléves szakmai gyakorlat a zsűriben résztvevő piackutató vállalatok valamelyikénél illetve a Vodafone-nál.
A második helyezett díja 2 napijegy a Szigetre és Vodafone ajándékcsomag és szakkönyvek. A harmadik helyezett 1 napijegy a Szigetre és Vodafone ajándékcsomag és szakkönyvek. A második és harmadik helyezett csapatok tagjai csapatonként 200 000 Ft összértékben részt vehetnek az SPSS tanfolyamain.
A brief, ami alapján a pályázati anyagokat el kell készíteni, megtekinthető a diákverseny hivatalos honlapján.
A jelentkezési határidő 2010.10.01., az írásbeli megoldásokat 2010.11.15-ig kell leadni, a döntő, szóbeli forduló időpontja pedig 2010.12.09.
(Ha lesz rá lehetőségünk, mi a tavalyi versenyhez hasonlóan most is ott leszünk és beszámolunk.)