USA – SocialVoice névvel egy közösségimédia-kutatási eszközt bocsátottak ki a Peanut Labs mintavételező és a Conversation Strategies kutatási cégek. “Tudományosan” tervezték meg az eszközt, a közösségi oldalak világában megszellőztetett vélemények mérésére.
A cég állítása szerint a termék “biztosítja a szükséges változókat ahhoz, hogy a rendszertelen, közösségi oldalakon folyó beszélgetésekből olyan adatokat hozzon létre, melyek felérnek a hagyományos felmérések kutatási adataival”.
A SocialVoice magában foglal olyan ismert kutatási technikákat, mint a mintavételezés, rangsorolás, vélemény és tartalom analízis. Tessie Ting (a képen), a Conversation társalapítója szerint: “Az a tény, hogy a kutatók könnyedén kombinálhatják a hagyományos felméréses kutatások és a közösségi oldalak kutatásának előnyeit, messzemenően kiemelkedő fontosságú számunkra, és boldogok vagyunk, hogy a SocialVoice lehet a termék, ami egyesíti ezeket.” (Research-live)