Az online panel szolgáltató cég, a Toluna, megjelentette önkiszolgáló kutatási eszközét, a „Toluna QuickSurveys”-t az USA-ban. Az eszköz képessé teszi a szervezeteket arra, hogy saját felméréseket indítsanak, melyekkel kapcsolódhatnak a cég 3.7 milliós fogyasztói, illetve B2B online paneljéhez.
Az eszköz – melyet 2008-ban mutattak be – abból a célból készült, hogy felruházza az ügyfeleket azzal a képességgel, hogy rövid, célozott felméréseket futtassanak.
Amikor egy felmérést létrehoznak, az automatikusan megjelenik a cég globális közösségi weboldalának a megcélozott területein, ahol a tagok interaktív kapcsolatban vannak egymással és sokféle témában kérdezik meg egymást.
Az eszköz – a cég állítása szerint – országosan reprezentatív eredményeket biztosít az adatok életkor, nem és régió szerinti súlyozásán keresztül. Ugyanakkor azt is állítja a cég, hogy képes óránként akár 2,000 választ biztosítani.
A Toluna ‘QuickSurveys’ eszköze jelenleg nyolc országban érhető el világszerte, Angliában, Franciaországban, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban, Olaszországban, USA-ban, Kanadában.
‘Remegek az izgalomtól, hogy bejelenthessem ennek a terméknek az elindítását Észak-Amerikában,’ mondta az alapító tag és jelenleg ügyvezető pozíciót betöltő Frederic-Charles Petit. ‘A QuickSurveys gyors, könnyű használni, anyagilag mindenki megengedheti és hozzáférhet, gyors, pontos és olcsó szolgáltatással látja el a vevőket egy olyan időszakban, amikor a marketing-büdzsék intenzív átvizsgálás alatt vannak.’
Web oldal: www.toluna-group.com