Hiánypótló kutatást végzett a Terepnapló blog, a magyar Twitterezők használati szokásait, motivációit vizsgálva. A minta elemszáma 50 fő volt, a kutatás ezen felül rövid szakértői-jellegű interjúkat is magában foglalt Benei Péterrel (Karmamedia), Berényi Konráddal (Onlinemarketing blog), Ihász Ingriddel (Rabbit blog / Arcus), Pécsi Ferenccel (Pollner – HVG Médiablog). A kutatás értékét növeli, hogy eddig nem készült hazai publikus kutatás a témáról. A fenti linkről letölthető anyag részletes módszertani leírást is tartalmaz.
A myYearbook.com, mely egy tinikre specializálódott amerikai közösségi oldal, húszezer 13-17 év közti tini részvételével készített kérdőíves kutatást. Az eredmények meglepőek voltak, gyakori válasz volt, hogy azért nem Twittereznek, mert nincs mit mondaniuk.
Egy korábbi kutatásból kiderül, hogy a Twitter használóknak mindössze 11 százaléka 12-17 éves.
A Morgan Stanley jelentésben pedig, melyet egy 15-éves diák írt, fény derült arra, hogy a tinik nagy része szerint a Twitter egyszerűen béna.