Az online panel üzemeltető Toluna 70%-al növelte forgalmát a tavalyi évben, mely ezzel 21 millió fontra nőtt - számolt be a BrandRepublic. A Tolunáról már írtunk korábban, a cég piackutatásnak álcázott online szavazások lebonyolításával foglalkozik.
A Toluna szerint a növekedés nagymértékben a második félévben bekövetkezett expanziónak köszönhető. A tavalyi év a cég negyedik sikeres éve volt, melyben növelni tudta forgalmát és profitját. A cég profitja 60%-kal 5 millió fontra nőtt. A cég képviselője elmondta, hogy a 2008-as évben folytatódott a növekedés és így jelenleg már 30 országban folytatják tevékenységüket, világszerte 2,65 millió paneltagjuk van. A cég többek között jelen van Franciaországban, Németországban, Spanyolországban, Olaszországban, Hollandiában.
Frederic-Charles Petit (Toluna, chief executive) szerint: "Miközben a gazdasági válság óvatossá tesz minket, hisszük, hogy a piackutatás által használt módszerek drámai változások előtt állnak és a Toluna kedvező pozícióban van ahhoz, hogy ezeket a változásokat a saját javára fordítsa."
ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.02.16. 20:54:21