A mesterséges intelligencia 2027-ben ébredt öntudatra és gyors ütemben hajtotta uralma alá a teljes meglepett emberiséget. Az új Urak, a Terminátorok ...
A mesterséges intelligencia (AI) használata a piackutatásban és marketingkutatásban
A mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb szerepet játszik a piackutatásban és marketingkutatásban, de az igazi forradalom még előttünk áll. Az ...
A telefonos piackutatás előnyei és összehasonlítása az online piackutatással Magyarországon
A piackutatás elengedhetetlen eszköz a vállalkozások számára, amely segítségével betekintést nyerhetnek az adott piacra, vásárlóik ...
Online market research in Hungary
Gyors, kis költségvetésű taktikai piackutatás esetén miért érdemes a Forecast Omnibuszt választani?
Online piackutatás: napjaink megbízható, gyors, költséghatékony kutatási módszere
Az online piackutatás Magyarországon 1999-ben indult útjára és napjainkra tudományos, akadémiai értelemben is teljesen megbízhatóvá vált, egy ...
A piackutatás már a kkv-k számára is elérhető
A kkv-k számára is hozzáférhető, hiánypótló piackutatási megoldással lépett piacra a Forecast Marketingkutató. Az omnibusz alapú szolgáltatás ...
Folytatódott a növekedés a piackutatói szektorban
2015-ben 3,3%-kal nőtt Magyarországon a piackutató cégek árbevétele, derül ki a Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) legfrissebb ...
Kutatás 2016 konferencia
Az NRC az előző évi innováció kutatáshoz hasonlóan idén is elkészítette a piackutatási szakma egyetlen olyan felmérését, ami nekünk, ...
Web és kereskedelem: az e-kereskedelem magyar online térben lecsapódó visszhangja
Sokan még ódzkodnak „vakon” vásárolni, az elektronikus kereskedelem egyre erőteljesebb térnyerése mégis vitathatatlan jelenség. A gyorsaság, ...