USA – A Hill&Knowlton PR ügynökség új üzletágat indított, hogy adatelemzéssel és primer kutatással támogassa ügyfelei kommunikációs tevékenységét.
Az új vállalat, melynek neve Research+Data Insights, székhelye a H&K New York-i irodájában lesz, de emellett 12 kirendeltséget is létrehoznak Angliában, Hong Kong-ban, Norvégiában, Mexikóban és Kanadában. A kínált szolgáltatások között reputáció-menedzsment, adatelemzés és a kommunikációval kapcsolatos kutatás és elemzés szerepel.
Az R+D Insights nagy hangsúlyt helyez az adatelemzésre, mely a közösségi média növekedésével kapcsolatos és azokkal az igényekkel, melyek az elemzésre és insightokra vonatkoznak ezzel a területtel kapcsolatban.
Jack Martin, a cég elnök-vezérigazgatója hozzátette: "A Hill&Knowlton megértette, hogy a kutatás és a mérés alapvető mindenben, amit teszünk, és minden tevékenységnek a kutatáson kell alapulnia."