ANGLIA – A Nestlé egymillió fontos invesztícióval szimulált bevásárlóközpontot hozott létre York városban.
A bevásárlóközpont egy Imax vetítővel rendelkező mozitermet, egy replika nappalit, konyhát és vegyeskereskedést foglal magában. A központot először cukrászati termékek tesztelésére hozták létre 2008-ban, de most már lefedi az angliai Nestlé teljes termék kínálatát.
Paul Grimwood, a brit Nestlé vezérigazgatója elmondta: "Mi vagyunk az Egyesült Királyságban az egyetlen vállalat, mely a lakossági ügyfelek stratégiai insightjait a legkorszerűbb tanulási környezetben vizsgálja."
Az Insight és Oktatóközpont több ilyen létesítmény közül az egyik, melyet a vállalat olyan kutatásokra használ, melyek arra irányulnak, hogyan viselkednek az emberek vásárlás esetén, és Nestlé termékek otthoni használata során – mindezt annak érdekében, hogy segítsék maximálni a kiskereskedők termékértékesítését. Más hasonló központok találhatók az USA-ban, Franciaországban és Spanyolországban, több központ pedig jelenleg fejlesztés alatt van Kínában, Olaszországban és Mexikóban.
(Research-live)