A legújabb szoftverek és technológiai termékek bemutatása, melyeket célzottan a piackutatási iparág számára fejlesztettek.
Az online terepmunkára szakosodott ügynökség, az Itracks együttműködési megállapodást kötött a közösségi média monitorozó Mutual Mind céggel, hogy kifejlesszenek egy új szoftverprogramot, mely a piackutatás-ipart veszi célba. Az Itracks új közösségi médiafigyelő szolgáltatása adatokat gyűjt a Facebook és Twitter „lájkolásokról” és egy olyan felületet nyújt a kutatóknak, mely lehetővé teszi, hogy nyomon kövessék azt, amit az emberek az online térben vitatnak meg.
A panelszolgáltató uSamp cég egy mobil felmérési platformot fejlesztett, amely jelenleg éppen tesztelés alatt áll a szolgáltatásfejlesztő cégek részéről. A cég azt mondta, hogy a szabadalmazott technológia olyan rövid felméréseket fog ajánlani, melyekben a válaszadókat virtuális pénznemmel jutalmazzák meg és a szoftver kompatibilis lesz az okostelefonokkal, hagyományos mobiltelefonokkal és egyéb eszközökkel is, mint például az iPad.
A DIY piackutatási platformot biztosító cég, az AskYourTargetMarket.com egy olyan új szolgáltatást indított el, mely rendelkezik a pszichografikus targetálás, valamint a videós válaszrögzítés képességeivel. A felhasználók ezentúl képesek lesznek előzetes szűrésre bármilyen jellemző tekintetében a válaszadók között, még a kutatás megkezdése előtt, de a videó-opció alkalmazásával akár webkamerás válaszokat is rögzíthetnek (az amerikai válaszadók esetében).
Az üzleti analitika szoftverellátó SAS cég együttműködik a mobiltelefonon küldött üzenetek specialistájának számító Air2Web céggel, hogy kifejlesszenek egy olyan szolgáltatást, mellyel személyre szabott mobiltelefonos kampányokat és vevőszolgálati alkalmazásokat tudnak biztosítani ügyfeleiknek.