Nigel Hollis, a Millward Brown vezető globális analitikusa, megosztja elméleteit, és hangot ad kételyeinek a márkakutatás jövőjéről.
Nem tudom, hogy a szerep, amit a márkák játszanak az emberek életében, merre fog fejlődni, és ez mit fog jelenteni a kutatásra nézve.
Míg régebben arra használták a márkaneveket, hogy megkülönböztessenek alapvető árucikkeket, és biztosítsák a következetes forma és minőség ígéretét, most már további előnyök egész sorát közvetítik, státuszt, érzelmi jólétet, valahova tartozás érzését. Ahogyan folytatódik a fejlődés, úgy számíthatunk az insight kutatás fókuszának fejlődésére is. A hagyományos termék- és pozicionáló kutatáson kívül, meg kell határoznunk majd jelentéssel bíró és motiváló érzelmi és szolgáltatás előnyöket is, és bevonhatják ezeket fenntarthatósági kezdeményezésekbe, fogyasztókkal való direkt kommunikációba, és felfedezhetik a legjelentősebb módozatokat, ahogyan a márkák a társadalmat szolgálhatják. (Research-live)