Nigel Hollis, a Millward Brown vezető globális analitikusa, megosztja elméleteit, és hangot ad kételyeinek a márkakutatás jövőjéről.
Tudom, hogy a fogyasztói insightokkal kapcsolatos igény továbbra is növekedni fog.
A piackutatók már így is kihívások tömkelegével küszködnek: új technológiák, egyre erősödő kereskedelmi erő, növekvő ütemben gyorsuló fejlesztések, egyre inkább fragmentálódó média. Ezek nem fognak maguktól elmúlni, és a márkáknak egyre inkább globális szinten kell válaszolniuk rájuk. A fogyasztói kutatásoknak vezető szerepet kell betölteniük e témák megcélzásában. A piackutatók többé már nem hagyatkozhatnak pusztán az intuícióikra, ha erős márkákat akarnak felépíteni; inkább fogyasztói insightokat kellene használniuk, melyek kreatív ösztöneiket profittermelő irányba vezetik és irányítják. (Research-live)