Május 1-jével nevezett ki új vezetőt a piackutatási üzletág élére a Szonda Ipsos. (mediainfo.hu)
2009. május 1-jétől Kiss Bíborka lett a kutatócég piackutatási üzletág-igazgatója. A szakember eleinte ad hoc kutatásokon dolgozott, majd a kiskereskedelmi index módszertanát sajátította el. Négy éven át tanácsadóként segített olyan ügyfeleket, mint a Unilever, a Coca-Cola, a Reckitt Benckiser, a Sara Lee vagy a L'Oréal. 2001-től aztán kereskedelmi kapcsolatokat irányított.
"Az elmúlt években megtanultam az ügyfelek hangjára figyelni, együtt gondolkodni velük, lefordítani igényeiket a mi nyelvünkre, a kutatók nyelvére. Úgy kell velük dolgoznunk, hogy segítségünkkel már a mai napon sikereket könyvelhessenek el és holnapra is legyenek alternatív stratégiáik. Mindez vonatkozik rám is: jól átgondolt stratégiára alapozva szeretném vezetni az osztályt. Csapatmunkára és bizalomra építve" - nyilatkozta Kiss Bíborka.
joebi 2009.05.06. 14:51:52
hy3119 2009.05.12. 21:30:45
1 Szondás "rabszolga".