Egy piackutatással kapcsolatos eseményre szeretnénk felhívni az érdeklődők figyelmét. A Piackutatás Napja 2009 Konferenciát a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete már tizedik alkalommal rendezi meg. A konferencia időpontja: 2009. május 5-én 9-16 óráig. A konferencia a kutatás számos területével, módszerével és piacával foglalkozik, átfogó és sokszínű képet adva az aktuális trendekről. Az FMCG témakör nemzetközi kitekintést nyújt az élelmiszervásárlási döntéseket befolyásoló tényezők, kiemelten a táplálkozástudományi információk figyelembe vételének igényével és gyakorlatával foglalkozó kutatásról. A kutatást, amely 7 európai országban egységes módszertan alapján készült, az Európai Bizottság albizottságának igazgatója ismerteti, aki a konferencia ez évi külföldi előadója. További részletek: ITT.
Konferencia-ajánló
2009.04.20. 20:42 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: konferencia piackutatás piackutatás napja konferencia
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.