BABOCSAY ÁDÁM (37) – BMB Focus
A BMB Focus Kft. alapítója és tulajdonosa, kutatási igazgató. A pszichológus végzettségű Babocsay szakterületei a kvalitatív reklám- és médiakutatás, valamint a személyiségvonások médiahasználattal való összefüggései. Előadásait a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen kommunikáció és pszichológia szakon hallgatják, a Budapesti Corvinus Egyetemen, amelynek címzetes docense, Reklámpszichológia és stratégiai tervezés témában tart kurzust. 2006 óta a Magyar Pszichológusok Érdekvédelmi Egyesületének elnökségi tagja.
MÁTH ANDRÁS - Ringier Kiadó
1996 óta dolgozik a piackutatás területén. Első munkahelyén a GfK csoportban 5 év alatt a médiakutatási osztály vezetésével, internetkutatással foglalkozott. 2001-2003 között az index.hu kutatási tanácsadójaként vezető szerepe volt a folyamatos multimédiás közönségmérés online területre való kiterjesztésében. 2003 óta a Ringier kutatási feladatait gondozza és ezen feladatok mellett a Magyar Lapkiadók Egyesületének kutatási bizottságát vezeti; a WAN (Nemzetközi Napilap Szövetség) kutatási hálózatának tagja; a FIPP (Nemzetközi Magazinkiadók Szövetsége) kutatási tanácsának tagja. Tevékeny részt vállal a kutatási ipar elismertetésében Magyarországon. A Ringier Kiadó irányításával 2004 óta végez rendszeres kutatásokat online területen.
KURUCZ IMRE - NRC
2000-ben végzett a Közgázon, marketing szakon, majd ugyanebben az évben az NRC Piackutatónál kezdett dolgozni. Részt vett Magyarország első és azóta is legnagyobb online tracking vizsgálatának lebonyolításában, és több – főleg online – kutatási projektben, majd 2001 nyarán a megbízói oldalon is kipróbálta magát. 3 éven keresztül dolgozott kutatóként az RTL Klub kereskedelmi osztályán, ahol a nézettségi adatok elemzésével, előrejelzések készítésével az értékesítési munkát támogatta. 2004-ben visszatért az NRC-hez, amelynek résztulajdonosaként és a cég kutatási igazgatójaként felelős a kutatási projektek sikeres lebonyolításáért. Érdeklődésének középpontjában az online kutatási megoldások mellett a médiakutatás és a kvalitatív technikák állnak.
VÁGYI ERIK - ACNielsen
2007 májusában csatlakozott az ACNielsen-hez, az elmúlt kilenc évben különböző piackutató ügynökségeknél (RIH, TNS, Millward Brown Hungary, Millward Brown Germany) dolgozott, alapvetően kvantitatív projekteken. Széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezik márkaérték, szegmentáció, U&A, in store, teszt- és tracking kutatások területén. 2006-2007-ben beható gyakorlati ismereteket szerzett egy globális – online adatfelvétellel készült – márkaérték kutatás kapcsán.
Szeretnél te is szerepelni a „Ki Kicsoda?” rovatban? Iratkozz fel Hírlevelünkre, küldd el adataidat és mi megjelentetjük! Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint vezetőknek. Kategóriák:
1. Piac-, Közvélemény-, Médiakutató, valamint Marketing intézeteknél, ügynökségeknél, egyéb szakirányú (!) szolgáltatóknál (pl. adatbányász, adatfeldolgozó cégek, stb.) dolgozók
2. Megbízó oldali (FMCG, bank, biztosítás, gyógyszeripar, IT, média, stb.) cégek marketingesei, piackutatói