HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (4) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (3) capi (2) casro (1) cati (8) cawi (2) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) dove (1) Dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iwatch (1) iWatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (38) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (4) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (102) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (957) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (352) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) síklaki istván (1) Síklaki István (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (16) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) Vizi Ferenc (1) vizi ferenc (2) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Piackutató bestiárium

2011.04.08. 05:30 Forecast Research - www.forecast.hu

Mitikus lények népesítik be az altudatunkat. És persze Budapest utcáit. Egyről már írtunk (a medvedisznóemberről), most a többiekkel ismerkedünk. Csak óvatosan... Krampusz kérdezőbiztusz: A járókelőket rémisztgető alak legjellemzőbb tulajdonsága, hogy a kérdőívét csörgeti,…

Szólj hozzá!

Címkék: humor piackutatás piackutató

Csak egy mondat - piackutatóktól

2011.04.08. 05:28 Forecast Research - www.forecast.hu

"Az emberek azt hiszik, csak lenyomnak egy gombot, megkapják az adatokat és vége; mikor megkapod az adatokat, a java csak akkor kezdődik..."Minden piackutatási hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu

1 komment

Címkék: piackutatás piackutató

Fejlődj vagy nézz szembe a kihalással! – mondja a Forrester a piaci insightok szállítóinak

2011.04.07. 16:21 Forecast Research - www.forecast.hu

USA – Az evolúció általában egy hosszú, lassú folyamat, de azoknak a vállalatoknak, melyek piaci insight szolgáltatásokat ajánlanak, szükséges, hogy a „market insight habilis” szintről serényen átugorjanak a „market insight sapiens” szintre,…

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás trend kutatási iparág forrester

Truchot: a versenytársaknak együtt kell működniük a piackutatás jövőjének érdekében

2011.04.07. 13:53 Forecast Research - www.forecast.hu

Anglia – Az Ipsos vezérigazgatója, Didier Truchot úgy véli, a kutatási világ 'nagyvadainak' meg kell találni annak módját, hogyan működjenek együtt egymással a jövőben, a piackutatási iparág védelme érdekében.Egy Research-nek adott interjúban azt mondta, hogy a nagy…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutató ipsos kutatási iparág

Toluna felmérési alkalmazás iPhone-ra

2011.04.07. 13:10 Forecast Research - www.forecast.hu

A Toluna vállalat, mely DIY paneljéről és felmérési technológiájáról ismert, egy olyan iPhone alkalmazást jelentett be, mely megkönnyíti a felmérésekben való részvételt mintegy négymillió paneltagjának.A cég szerint azt az új alkalmazáson keresztül a felhasználók képesek…

Szólj hozzá!

Címkék: szavazás iphone piackutatás diy telefonos kutatás toluna diy kutatások do it yourself survey

A hirdetések megmutatják a piackutatás jövőjének irányát

2011.04.07. 05:06 Forecast Research - www.forecast.hu

A piackutatási szakma követi a hirdetések, reklámok trendjeit. A fejlődő piacok esetében gyakran tekintünk a piackutatásra a hirdetési szakma részeként, majd a már jobban beállt piacokat vizsgáljuk meg, hogy lássuk, mit tartogat a jövő. Például, míg a teljes világ piackutatási…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing trend piackutatás esomar kutatási iparág

Piackutatás hírek - a Facebookon is

2011.04.06. 15:16 Forecast Research - www.forecast.hu

A Piackutatás-hírek.hu oldal a Facebook-on is megtalálható, lájkoljátok az oldalt és osszatok meg piackutatással kapcsolatos híreket, cikkeket, tartalmakat! Az oldalon, bevalljuk, jelenleg még nincs túl nagy aktivitás, a blog és a PH oldal mellett erre sajnos most nem jut idő.…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás piackutató piackutatás hírek

Piackutatás hírek - ajánló

2011.04.06. 09:19 Forecast Research - www.forecast.hu

► A Hoffmann Márta piackutató szakemberrel a Világgazdaságban megjelent interjú („Elaludtak a piackutatók”) reflexiójaként ma reggel egy érdekes elemzés („Ügyfélaltatás helyett innovatív piackutatást!”) jelent meg, ugyancsak a VG oldalán. A szerző –…

Szólj hozzá!

Címkék: közvéleménykutatás trend piackutatás piackutató kutatási iparág piackutatás hírek

A neurológia értéke nagyon az értelmezéstől függ

2011.04.05. 05:01 Forecast Research - www.forecast.hu

A kutatásban napjaink egyik legfelkapottabb témája a neurológia, vagyis az idegtudományok, azok gyakorlati alkalmazhatósága. Sok kutatócég tapogatózik ebben az irányban, jelentős fejlesztések folynak. Kétség kívül sokat ígérő terület ez, de vajon beteljesülnek-e valaha az…

Szólj hozzá!

Címkék: neurológia agyhullámelemzés neuromarketing szemkamerás vizsgálat szemkamera eye tracking agyszkennelés idegtudomány implicit technika implicit association test

NRC infografika a mobiltelefonokról

2011.04.04. 21:35 Forecast Research - www.forecast.hu

Az infografikák időszakát éljük, teljesen véletlenül a mai napra - ezzel együtt - kettő is jutott, ráadásul mindkettő a mobiltelefonokról szól. Az előző posztban lévő grafika átfogó képet mutat az egész világról, ez pedig a hazai helyzetet tárja elénk. Az infografikát az…

1 komment

Címkék: statisztika nrc infografika

Mobiltelefon statisztika - adatok és tények, 2011 (infografika)

2011.04.04. 09:50 Forecast Research - www.forecast.hu

Nemrég adtak ki egy ügyes infografikát, mely az emberek mobiltelefon használati szokásait mutatja be. A grafika után pedig nézzétek meg azt a videót, mely tavaly év végén készült, ugyanebben a témában. A infografika azt mutatja, hogy a világon használatban lévő 4 milliárd…

1 komment

Címkék: statisztika adat trend piackutatás infografika

Elektronikus eszközök a háztartásokban

2011.04.04. 06:00 Forecast Research - www.forecast.hu

Érdekes adatok a Forrester-től, melyek megmutatják, hogy az egyes generációk milyen arányban rendelkeznek bizonyos elektronikus eszközökkel az USA-ban (Észak-Amerika). A kutatás 37,226 fő megkérdezésével történt.Az X generáció (31-44 évesek) tagjai különféle eszközökkel teli…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás forrester

Piackutatás képekben

2011.04.04. 05:32 Forecast Research - www.forecast.hu

Szólj hozzá!

Címkék: humor piackutatás online kutatás

Javítsunk a kutatás megítélésén! De hogyan?

2011.04.04. 05:12 Forecast Research - www.forecast.hu

A bizalom és tisztelet jelenléte a közvélekedésben létfontosságú a piackutatási iparág szempontjából. A kutató társaságoknak vajon többet kellene tenniük hogy javítsák az iparágról kialakult képet? Vagy az ügynökségeknek csak arra kellene koncentrálniuk, hogy jobb…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing piackutatás kutatási iparág

süti beállítások módosítása