HTML

Piackutatás.blog.hu

Piackutató és marketinges szubkultúra. Kortárs piackutatás, cutting-edge technológiák, kutatási konferenciák, kutatási hírek a hazai és az angolszász piacokról - friss gondolatok, friss hírek a kutatási iparágból, első kézből. A blogot a Forecast Research kutatója szerkeszti.

Piackutatás Hírek

Hírlevél! Emailben értesülhetsz a blogon megjelent új cikkekről. A korábbi Feedburner-es hírlevél sajnos nem működik, újra fel kell iratkoznod, pl. ITT vagy ITT. (Csak add meg a blog RSS URL-jét: https://piackutatas.blog.hu/rss és az email címedet.) Még több hír kell? Iratkozz fel erre a csatornára is: https://www.piackutatas-hirek.hu/rss/osszes-hir

Tagek - Főbb témakörök

access panel (9) acnielsen (2) adat (63) adatbányászat (24) adatbázis (24) adatgyűjtés (14) adatminőség (3) adatrögzítés (2) adatvédelem (3) adatvizualizáció (54) ad hoc (3) affectiva (2) agb nielsen (2) agyhullámelemzés (16) agyszkennelés (13) AI (4) algoritmus (2) álláshirdetés (4) antropológia (1) apple (5) arcfelismerés (9) archetípus (2) arckódolás (13) árérzékenység vizsgálat (3) arf (1) árvizsgálat (3) asszociáció (1) asszociatív technika (1) átirat (2) atkári csaba (1) attitűd (1) augmented reality (1) authority site (1) automata tesztelés (1) avatar (2) b2b (2) babocsay ádám (1) bacher jános (1) barcza enikő (2) bar chart (1) bevásárlóközpont (1) big data (24) big mac index (1) bimodális megoszlás (1) biometria (4) bioszenzor (2) blind teszt (4) blog (9) bpto (2) brainstorming (3) brand (4) branding (2) brand equity (1) brand power (1) brand price trade off (1) brief (2) business intelligence (4) buzzword (1) call center (3) capi (2) casro (1) cati (8) cawi (2) célcsoport (7) chart (39) chio (1) chris anderson (2) cint (3) client service (1) coca cola (14) coke (8) conjoint (2) conjoint elemzés (1) conness (1) consumer insight (18) cookie (1) corvinus egyetem (8) crowdsourcing (1) csoportdinamika (5) csoporthatás (2) customer satisfaction survey (2) David McCandles (1) deli (1) deliberative poll (2) demográfia (6) desk research (1) detektívtükör (10) diagram (4) digg (1) digitális etnográfia (8) digitális média (1) digividuals (1) diktafon (1) disney (1) divat (1) diy (19) diy kutatások (38) domino pizza (1) dove (1) Dove (1) do it yourself survey (35) dunnhumby (2) eeg (4) elkísért vásárlás (1) ellenőrzés (1) előteszt (2) emg (1) emlékkonferencia (1) emotimeter (2) ep választás (1) érdekesség (4) érzékszervi teszt (4) érzelemfelismerés (2) esomar (46) esomar price study (2) etnográfia (37) exit poll (1) exit store (1) eye tracking (21) facebook (22) faktoranalízis (1) feitel balázs (1) felmérés (4) fenomenológia (1) field research (1) finn raben (4) fisheye (1) fmcg (10) fmri (6) fogyasztói csoport (2) fogyasztói magatartás (79) fókuszcsoport (102) fókusz stúdió (14) forrester (11) free (2) gallup (3) gallup poll (1) gamification (10) gazdaságkutatás (2) géczi tamás (2) geofencing (3) geolokáció (5) geolokációs marketing (2) geotargeting (1) gfk (15) gfk emo sensor (1) gfk europanel (1) globális kutatás (7) global market research (3) gmail (1) gmi (1) google (15) google consumer surveys (2) Google Glass (1) gps (1) grafikon (6) groupon (2) guide (2) gvh (1) gyorsétterem (1) hackathon (1) hall teszt (1) hálózatkutatás (6) hálózatok (6) hans rosling (2) henry ford (2) hibahatár (1) hibrid kutatás (3) hipotézis (2) hírlevél (6) hoffmann (1) hoffmann márta (3) hólabda módszer (1) home teszt (3) home use teszt (1) honomichl jelentés (1) hőtérkép (2) humor (34) iat (1) idegtudomány (8) időmérleg (1) ifjúságkutatás (5) immersion day (1) immersive research (1) imperium (1) implicit association test (2) implicit technika (3) index (1) infografika (56) innováció (14) insight (24) insight community (3) intellio visiscan (1) interactive voice response (1) interjú (4) interjúkészítő robot (2) interjúvázlat (1) internet (1) internet penetráció (1) internet technológia (1) in store marketing (3) ipad (6) iphone (11) ipsos (19) iskola (1) iso (10) ivr (1) iwatch (1) iWatch (1) jacobs (1) jakab áron (2) jövőkutatás (8) kantar (6) karrier (6) kártyaválogatás (2) képzés (2) kérdezőbiztos (18) kérdőív (38) kérdőíves interjú (14) kérdőívszerkesztés (11) kétnyelvű kérdezőbiztos (1) kindle (2) kisérőlevél (1) kiss bíborka (2) ki kicsoda (7) kkv (5) kkv piackutatás (1) klenovszki jános (9) kognitív lingvisztika (1) kólapiac (3) kollaboratív felmérés (1) kollázs (4) koncepcióteszt (1) konferencia (41) konjunktúrakutatás (1) kontextus (2) konzultáció (1) kördiagram (8) korreláció (1) kozák ákos (4) közbeszerzés (4) közösségi média (59) közvéleménykutatás (134) kreatív online (1) ksh (3) kurucz imre (2) kutatási iparág (115) kutatásmódszertan (7) kutatás konferencia (4) kutatócentrum (1) kvalitatív (55) kvantitatív (13) kvótás mintavétel (1) lifelogging (4) linkedin (4) loréal (1) mácsai tamás (1) márkaépítés (26) márkaerő (17) márkaérték (4) márkaismertségi kutatás (1) márkakutatás (25) márkapreferencia (32) márka kommunikáció (32) marketing (74) marketingkutatás (104) marketingkutató magazin (5) marketingstratégia (9) marketing insight (10) markettools (1) market research (15) marlboro (1) mba (1) mcdonalds (2) mckinsey (1) médiakutatás (12) megfigyelés (9) mélyinterjú (16) mém (5) memetika (1) memetikai marketing (2) memrb (1) mesterséges intelligencia (4) mészáros józsef (2) microsoft (1) milka (1) millenniumi generáció (1) millward brown (10) minőségbiztosítás (11) minőségi piackutatás (7) minőségi piackutatásért egyesület (1) mintanagyság (2) mintavétel (4) mmsz (2) mobil kutatás (21) moderátor (20) moderators guide (3) motivációkutatás (12) motívumkutatás (3) mp3 (1) mra (2) mroc (16) mrsz (1) multimédia (1) műszeres mérés (7) mutf (3) mystery calling (1) mystery shopping (8) mystery visit (1) nano kérdőív (2) napi chart (19) natural language processing (1) near field communication (1) népsűrűség (1) nestlé (1) netnográfia (5) net promoter score (3) neurológia (8) neuromarketing (31) neuroökonómia (2) new mr (10) nézettség mérés (2) nfc (1) nielsen (8) nigel hollis (3) nlp (2) nonverbális kommunikáció (3) nordsee (1) nps (3) nrc (6) nyelvi relativizmus (1) ogilvy (4) okostelefon (11) oktatás (1) omnibusz (3) online (30) online analitika (1) online community (27) online fókuszcsoport (18) online közösség (33) online kutatás (102) online marketing (1) online market research (1) online market research in Hungary (1) online panel (51) online piackutató (1) online video (4) openamplify (1) opinion leader (2) optimus (1) panel (46) panelmenedzsment (2) páros interjú (1) pártpreferencia (1) pay for performance (1) peanut labs optimus (1) pepsi cola (4) persil (1) pet (1) piacbefolyásolás (5) piaci stratégia (4) piackutatás (957) piackutatási diákverseny (9) piackutatás állás (2) piackutatás ázsiában (1) piackutatás blog (7) piackutatás felszabadítási front (2) piackutatás hírek (125) piackutatás képzés (1) piackutatás mém (1) piackutatás napja (5) piackutatás napja konferencia (6) piackutatás története (1) piackutató (352) piackutatók magyarországi szövetsége (8) piackutató bot (6) piackutató intézetek (8) piackutató robot (8) pie chart (17) pilot interjú (1) Pinterest (1) pintér róbert (3) pixer (3) pmsz (26) politikai véleménykutatás (13) populáció (1) portfolioblogger (30) postteszt (1) posztgraduális képzés (1) powerpoint (14) ppt (17) prediktív analitika (2) preteszt (5) prezentáció (19) prezi (3) price sensitivity measure (1) price study (2) primer piackutatás (1) prizma (1) próbavásárlás (7) professzionális piackutatók társasága (6) projektív technikák (2) promedius (1) psm (2) pspp (1) pszichodráma (1) pszichológia (3) qr kód (7) qsensor (1) quantified self (1) quick and dirty (2) readers digest (1) reckitt benckiser (1) red bull (2) reklám (18) reklámkutatás (11) reklámteszt (12) relevant id (1) reprezentatív (8) reprezentativitás (1) research international (1) research liberation front (1) research world (5) retail audit (1) rfid (4) river sample (1) river sampling (1) rlf (1) roi (6) round robin (2) rss (2) sapir whorf (1) sara lee (1) scholl (1) screening questions (1) script (1) second life (3) shopper kutatás (3) síklaki istván (1) Síklaki István (1) skinvertising (1) SMS kutatás (1) social media (30) social network (7) SoLoMo (2) spin doctor (1) spontán márkaismeret (1) spss (9) stan sthaunathan (2) starbucks (1) statisztika (71) steve jobs (4) storytelling (1) superbrands (1) surf (1) survey (4) surveygizmo (1) survey monkey (8) synovate (6) szakértői interjú (1) szakértő válaszol (1) szavazás (7) szegmentáció (5) szekunder piackutatás (1) szekvenciális monadikus (1) szemantika (2) szemiotika (7) szemkamera (20) szemkamerás vizsgálat (18) szemkövetés (12) szemkövetéses vizsgálat (15) szerepjáték (2) szignifikáns (2) szimulált depriváció (2) szociálpszichológia (2) szociodemográfia (2) szociológus (1) szondaphone (3) szonda ipsos (5) szövegelemzés (10) szubkultúra (1) szűrőkérdőív (1) tablet (1) taktikai piackutatás (4) támogatott márkaismeret (1) tanácsadás (6) tanulmány (1) tárki (1) társadalomkutatás (6) társadalomstatisztika (3) társadalomtudomány (6) tartalomelemzés (3) technológia (4) technológiai szingularitás (4) telefonos kutatás (16) telemarketing (6) tematikus ajánló (8) tender (1) terepnapló (1) termékfejlesztés (12) termékteszt (5) tervező team (2) tesco (4) tesco direct (1) tesztáruház (1) tesztpiac (1) tetszési index (1) texting (1) text mining (2) tns (8) tns hoffmann (1) tobii (1) toborzás (2) toluna (6) topline (2) történetmesélés (1) tracking kutatás (1) transzhumanizmus (2) trend (90) trendkutatás (2) triád interjú (1) truesample (3) twitter (21) u&a (1) üdítőpiac (1) ugc (1) ügyfélelégedettségi kutatás (2) ügyfélkapcsolat (2) új piackutatás (7) unilever (3) usage attitude (1) usp (1) utópia (2) vakteszt (2) válaszadó (2) választáskutatás (1) valóságshow (1) valószínűségi mintavétel (3) vásárlóerő (1) vélemény (2) véleményvezér (1) venn diagram (9) vevőelégedettségi kutatás (1) vezérfonal (2) videó etnográfia (2) világpiac (2) virtuális kérdezőbiztos (1) virtuális piackutatás (2) viselhető eszközök (1) viselkedés gazdaságtan (5) visszaemlékezés (2) Vizi Ferenc (1) vizi ferenc (2) vizuális etnográfia (2) vörös csilla (2) web2.0 kutatás (3) web analitika (1) web tracking (1) who is who (7) widget (1) wikipedia (1) wom (1) workshop (3) youtube (1) y generáció (9) závecz tibor (1) zweifel (1) Címkefelhő

Creative Commons licenc

Creative Commons Licenc

Synovate: egy kép ér annyit, mint ezer szó

2011.04.02. 07:29 Forecast Research - www.forecast.hu

Anglia – A Synovate elindított egy olyan új online felmérési technikát, amely lehetővé teszi a megkérdezetteknek, hogy szavak helyett képekben adjanak választ.A BrandLife megoldás megengedi, hogy a válaszadók képeket kiválasztva válaszoljanak a felmérés kérdéseire és így…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás kvalitatív kollázs synovate projektív technikák

PollMate DIY alkalmazás iPhone-ra

2011.04.01. 21:16 Forecast Research - www.forecast.hu

Julian Dunham, egy ausztráliai alkalmazásfejlesztő, elindította a PollMate nevű szolgáltatást: egy ingyenes kvantitatív kutatási eszközt, amely mindenkinek megadja az esélyt, hogy válaszokat, véleményeket, visszajelzéseket kapjon kérdéseire, iPhone felhasználóktól.Dunham új…

Szólj hozzá!

Címkék: szavazás iphone diy telefonos kutatás diy kutatások do it yourself survey

A SurveyMonkey ösztönzőket ad a válaszadóknak

2011.04.01. 10:52 Forecast Research - www.forecast.hu

Az amerikai központú, DIY (csináld-magad) kutatásokkal foglalkozó cég, a SurveyMonkey, együttműködést kötött az online hűségprogram-specialista ePrize céggel, hogy a felméréseket futtatók különböző ösztönzőket ajánlhassanak a válaszadóiknak cserébe a vizsgálatokban…

Szólj hozzá!

Címkék: diy diy kutatások do it yourself survey survey monkey

Rövid és nyugodt válasz ISO-ügyekben

2011.04.01. 09:36 Forecast Research - www.forecast.hu

Az ISO-témában minket ért támadásokra (miután kimosolyogtuk magunkat) nagyon röviden kívánunk csak reagálni: a medvedisznóemberes poszt egy vicceskedő, ironizáló szösszenet. Amit ISO ügyben elolvasásra ajánlunk, ebben a posztban van.Ha valaki vitatkozni akar, az ebben szereplő…

Szólj hozzá!

Címkék: iso

ARF jelentés a neuromarketing használatáról

2011.04.01. 05:15 Forecast Research - www.forecast.hu

USA – A neuromarketing, az idegtudományok legjobban a hagyományos kutatási módszerek mellett használhatók, ahogyan azt a szakértők tanácsolják, állapította meg az ARF (Advertising Research Foundation) jelentése, mely a neuromarketinges technikákról szól. A vizsgálatban nyolc…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás agyhullámelemzés neuromarketing agyszkennelés arckódolás idegtudomány

Dilbert piacot kutat

2011.04.01. 04:55 Forecast Research - www.forecast.hu

Minden piackutatási hír egy helyen >>> Piackutatás-hírek.hu

Szólj hozzá!

Címkék: humor piackutatás fókuszcsoport piackutató

Új források (és egyéb változások) a Piackutatás-hírek oldalon

2011.03.31. 19:38 Forecast Research - www.forecast.hu

Új (Facebook-os) forrásokat vettünk fel a Piackutatás-hírek.hu (PH) oldalra, egy hazai és két külföldi hírforrást, nem mondom meg kiket, megtaláljátok a megfelelő szekcióban:-) Amúgy is érdemes ránézni az oldalra, volt ma néhány érdekes, új hír, erről sem mondok többet:-) A…

2 komment

Címkék: piackutatás piackutató piackutatás hírek

SurveyMonkey: terv szerint

2011.03.31. 05:02 Forecast Research - www.forecast.hu

Nemrég egy online kutatásról tartott konferencián Philip Garland, a SurveyMonkey módszertani igazgatója adott elő."Meglepett, mikor megtudtam, egyáltalán van módszertani vezetőjük," mondta az ülésvezető Martin Oxley. Azt mondta, hogy ezt bóknak gondolta, de a teremben…

2 komment

Címkék: piackutatás piackutató diy diy kutatások do it yourself survey survey monkey

Modern művészet: klasszikus festmények kördiagramokból (2.)

2011.03.31. 04:55 Forecast Research - www.forecast.hu

Mario Klingemann kördiagramokból készít el klasszikus festményeket. Hogy ez művészet-e? Ennek megítélését rábízzuk nálunknál okosabb emberekre. Piackutatóként mindenesetre érdekes és élvezetes látni, mi mindenre lehet jó néhány kördiagram és egy kis - sok - kreativitás.…

Szólj hozzá!

Címkék: chart kördiagram pie chart

Vége van a télnek a piackutatásban? (infografika)

2011.03.31. 04:23 Forecast Research - www.forecast.hu

Szeretjük az infografikákat. Nagyon is. Akik nem, azok nem értik, mi a funkciója. Az infografikából nem lehet tanulni. Nem is arra találták ki. Csak szórakoztat. Eye candy, ok? Íme egy szép darab, mely az 'Esomar Global Market Research Report 2010' adataiból építkezik. A készítő…

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika piackutatás esomar infografika

Egy ideális világban...

2011.03.30. 05:05 Forecast Research - www.forecast.hu

...a kérdőív elfér egy söralátéten. (És: minden kérdőívhez járna egy ingyen sör. Fűzzük még tovább: a kutatások a sörözőkben zajlanának – belga piackutatókat akarok!!!!!!)...a DIY (do-it-yourself = csináld magad) nem egy piackutatási módszer, hanem egy vibrátor…

1 komment

Címkék: humor piackutatás piackutató

A felmérések 'eljátékosítása' – folytatódik vagy véget ér?

2011.03.29. 05:23 Forecast Research - www.forecast.hu

Tom Ewing (Kantar) véleménye szerint a felmérések nem mások, mint videojátékok. Gondoljuk végig.Az ő véleménye az, hogy a kutatók csakúgy, mint a játéktervezők, világokat építenek, mesterséges környezetet hozva létre, melyben az emberek aztán keresztülhaladnak, remélhetőleg…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás survey

A DigiViduals kutató robotok 141,000 fontot kerestek a BrainJuicer-nek

2011.03.28. 05:00 Forecast Research - www.forecast.hu

Anglia – A BrainJuicer cég új online kutatási robotjai (DigiViduals) nagy érdeklődést keltettek, mikor az iparági rendezvényeken bemutatták őket és ugyancsak jelentős pénzbevételt hoztak a cégnek már a próbaidőszakuk alatt is.John Kearon ügyvezető igazgató azt mondta,…

Szólj hozzá!

Címkék: piackutatás etnográfia piackutató adatgyűjtés adatbányászat netnográfia piackutató bot piackutató robot digividuals

süti beállítások módosítása