USA – A világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Walmart, megosztja amerikai értékesítési adatait a Nielsennel, 10 év óta először.
A Walmart éves amerikai eladásai több, mint 300 milliárd dollárra rúgnak, mely több, mint a négy legközvetlenebb riválisáé együttvéve, de a vállalat 2001-ben megszüntette értékesítési adatainak megosztását különféle cégekkel, mint például a Nielsen, mert úgy érezte, hogy ezzel versenytársait támogatta.
A Nielsen szerint az új megállapodás, amely kiterjed a Walmart leányvállalatára, a Sam Club-ra is, lehetővé teszik, hogy "egy jobb, pontosabb képet kapjanak a fogyasztók vásárlási tevékenységéről az iparág javára." Az új megállapodás részeként a Nielsen lesz a Walmart elsődleges beszállítója az információs eszközök és képzés területén.
A Nielsen riválisa, a SymphonyIRI bejelentette, hogy jelenleg folyik a véglegesítése egy hasonló megállapodásnak a Walmarttal, amely ugyanazokat az adatokat biztosítja a gyártók számára. (Research-live)